lassandebiztosan

2012. április 14., szombat

Szülinapi buli

Az este nyugodtan telt, csak egyszer kelt, és akkor is könnyen visszaaludt. Az apja meg olyan rendes volt, hogy mikor fél 9-kor felébredt a nagylány, bevállalta a reggeli teendőket, így én 10-ig aludtam. :) Nagyon jó dolgom van!

 Ma is ünnepeltünk. A Cuki unokatesói jöttek köszönteni. Olyan aranyosak voltak, ahogy adták az ajándékokat, és a puszikat. :)


Ezt sógornőm csinálta, nagyon tetszik. Ő olyan kreatív. (Nekem még a lufik összekötözése is nagy kihívást jelentett...)

Ezt a tej-és tojásmentes tortát cukrászdában rendeltem, és hát kissé szebb, mint az én virslis csodám. :D

Ilyen gyönyörű csokrot is kapott

 Móki nem egy partiarc, így végig a szekrény mögött volt. Aztán, mikor előjött, a Cuki odanyomta a homlokát a homlokához. Olyan édes volt. :) Persze végig résen voltunk, de Mókesz nem az az agresszív fajta. Pár napja simogatni is akarta, és akkor sem kapott oda, úgyhogy alakul a barátság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése