lassandebiztosan

2012. április 25., szerda

Orvoscsere

Sínen vagyunk, legalábbis orvoscsere ügyileg, holnap lesz az első találkozó fél 10-kor. Kicsit görcsben van a gyomrom... Remélem ő normálisabb lesz, mint a leendő exünk. Amúgy nem vagyok én orvosgyűlölő, bár írásaim többségéből erre lehet következtetni, de sajnos elég sok rossz tapasztalatom van velük... Abba a rendelőbe egyedül is fel tudom tolni a leányzót sportbabakocsival, már ezért is megéri váltani, nem kell díszkíséret. És én is oda jártam/vittek kölökként. Emlékszem, mikor nem volt kedvem menni gimibe, eljátszottam, hogy jaj de nagyon fáj a torkom és kértem igazolást. Egyszer sem buktam le. Dörzsölgettem az orrom alját, és köszörültem sokat a torkom, hogy hihetőbb legyen. Rossz lány voltam no... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése