lassandebiztosan

2012. április 3., kedd

Mégsem marad titok

Nem bírom magamban tartani azt, hogy mi  a nagy ötlet, így felfedem a titkot. Mivel a leendő ünnepelt nem ehet tejet és tojást, sütni nem nagyon tudok, sőt még a sütőt sem ismertem még ki, szóval egy csomó okom van, hogy ne erőltessem azt, ami nem megy. Helyette csinálok pudingot vízzel, és homokozó formába töltöm, majd kiborítva jó kis alakok lesznek. Pont azon dühöngtem barátnőmnek, hogy nem lehet kapni puding formát, most hogy szükségem lenne rá; mire ő mondta, hogy olvasta egy újságban ezt az ötletet, és még ki is próbálta, így arra gondoltam, hogy egy ilyesmi lesz a drágaságunk első tortája. :)

 Sikerült elvinni Mókit a dokihoz. Már épp zárta az ajtót, mikor odaértünk, de mondta, hogy menjek nyugodtan. 500 Ft-ot kért a féregtelenítésért. Rendes doki, hogy zárás után is vállalta. Örültem, hogy nem potyára utaztattam a macska picsáját, ami nem nehéz, de olyan hülye helyekre tud feküdni a hordozóban, hogy néha azért kellett erőlködnöm, de a gyerkőc eléggé megedzette már a karizmomat, úgyhogy nem volt gond. Legközelebb majd megpróbálom beadni neki én, vettünk is pluszban, Folti már meg is kapta a részét. Én nagyon fontosnak tartom a féreghajtást, kár, hogy ez sokaknál nem alap dolog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése