lassandebiztosan

2012. április 3., kedd

Hangyák mentek, macska jött

Jelentem, bevált a sütőporos cukor a hangyák ellen. Örültem, hogy eltűntek! És még vegyszer sem kellett hozzá, és olcsó is. :)

Vasárnap késő délután elhoztuk Mókit. Itthon persze egyből elbújt  szekrény mögé, majd az ágy alá, ahonnan hajnalban előjött. Majd, mivel a Cuki üvöltött az éjjel, megijedt, és ismét eltűnt, egész nap elő sem jött, délután férj kihúzta az ágyat, én meg kiszedtem. Kicsit kezdett érdeklődni, de miután meghallotta a csemeténk fülbemászó hangját, spurizott be az ágy alá... Ismét csak akkor tűnt fel, mikor este lett, és csend, meg nyugalom. Lehet, nem lesznek barátok. :)
Már teljesen elbizonytalanodtam, fel is hívtam Anyut tegnap, hogy lehet, visszavisszük, de azért még adok neki egy kis időt, hátha feloldódik, tegnap este már velünk aludt, dorombolt. Most azért az új helyet, és a csupasz tesót is meg kell szoknia.
Gyerekszobába addig nem engedem be, míg a kisasszony nem áll 2 lábra, és majd akkor is csak felügyelettel. Olvastam fórumokon, hogy a legtöbb macska fél a babáktól, és kerülik őket. Szerintem nem lesz gond nálunk sem. Ma visszük állatorvoshoz, én most nem akarok szenvedni a féregtelenítő beadásával, csomószor jártam úgy, hogy nem sikerült, csak szétolvadt a kezemben a nyáltól. Nagyon tiltakozik ellene. Folti meg legutóbb kihányta, így annak is kell venni. Ő megeszi kajába rejtve, de emez a büdös egyből kiszagolja, így nála ez nem jön be.

Tegnap volt a védőnő. Ő amúgy elég jó fej, szimpatikusabb mint a régi, aki a szoptatás királynője, a csodacsöcsű istennő...
Kitöltötte az egy éves státusz papírt. :( Kicsit elszomorodtam, hogy a mozgásos rublika üresen maradt. Ilyenkor kicsit nehezebb, mert alapjáraton próbálom nem azt nézni, hogy a pár nap múlva 1 évesem még csak kúszással változtat helyet, hanem inkább a fejlődéseknek próbálok örülni, de ilyenkor azért nehéz, na.
Van egy klub, ahol zárt körben beszélgetünk hasonló csónakban evező anyukákkal. Nagyon sokat jelent ez nekem. :)

Ma olyat csinált, hogy csak pislogtam. Tegnap nem kakilt, így gondoltam tisztába tételnél felnyomom a lábát. Erre jött egy adag, nem is erőlködött, mondom de ügyes vagy! Mikor alátettem az új pelust, kirobbant egy hígabb adag. Ennek is örültem! Majd ez még egyszer megismétlődött, természetesen egy tiszta pelenkára. :) Nem volt hasmenés, de olyan hígabb volt. Lehet, lassan abbahagyhatom a Mira vizet, már csak 80 ml-t kap. (A régi 2 decihez képest ez csak-nak számít.) Úgy örülök, hogy ismét van kakija kúp nélkül.

Már kétszer csinált olyat a leányzó, hogy hajunk égnek állt. Hajnali 3 magasságában fájdalmas bőgésben tört ki. Bemegyek hozzá, de mondom alszik. Akkor miért zokog??? Ilyet még sosem csinált, remélem nem is akarja sokszor. Régen is volt, hogy felébredt, de egy simi, és cumi hatására egyből aludt tovább. Most meg a legutóbbi alkalommal 3-5-ig szórakoztunk. A végén persze már fent volt, próbált aludni, de amint érezte, hogy hagyom el a szobáját, ismét sírt. Felváltva járkáltunk be az apjával. A végén mondtam, hogy legyünk szemetek majdcsak elalszik. Hagytuk, bőgicsélt, de aztán elaludt végre. Olyan nehéz kibírni, hogy ne menjen be ilyenkor hozzá az ember. Remélem nem lesz ez rendszeres!

Barátnőm adott egy ötletet, ami nagyon megtetszett a tortával kapcsolatban. Még titok. :) Egyszerű, könnyen elkészíthető, és még ehet is belőle a Tündüs, úgyhogy végre megvan, hogy mi lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése