lassandebiztosan

2012. április 13., péntek

Ez már kicsit sok!

Annyira unom, hogy semmi nem sikerül, semmi az égegyadta világon nekünk nem megy egyszerűen. Már azon gondolkodom, hogy elmegyek valami jóshoz, vagy rontáslevételhez értő valakihez, mert szerintem el vagyunk átkozva, pedig nem hiszek az ilyesmikben! Elfáradtam!
Kezdődött a teherbeeséssel. Én nem voltam olyan mázlista, hogy attól terhes lettem, hogy az ember rám nézett. Még a lábszétdobás sem volt elég. Jó, vártunk, utánajártunk, szerencsére sikerült kifognom egy olyan doktornőt, aki foglalkozott a problémával. Persze jópízé, dehát ezen már nincs is nagyon mit csodálkozni, hogy ingyen lesz*rják az embert...
A terhesség jó volt. Hiányzik is! De a szülés, és az utána lévő dolgok nem pont úgy sikerültek, ahogy kellett volna, és amire örömmel gondolhatnék vissza. Pár régebbi iromány ezekről:
Szülés utáni kellemetlenségek
A kiszáradáshoz vezető út, és annak következményei
A várva várt nap

Ok, gondoltam túl vagyunk a nehezén. Eléggé tévedtem. Volt ugye a hasfájás. Lehet, szerencsétlen már akkor is az allergia miatt üvöltött egész nap. Ez nem költői túlzás, ha jöttek látogatóba, és szerettük volna egymást hallani, le kellett vinni, mert csak a babakocsiban halkult el. Erre tanúim is vannak, nem kamuzok! De így legalább este aludt szegény, mert nem maradt energiája... Aztán úgy 5 hónapos kora körül enyhült.

Következett a mozgásos mizéria. Ennek még most sincs vége, és azért ez is felőrli az embert. Arról nem beszélve, hogy a pénztárcánkat is jócskán megkurtítja. Kiszámoltam: 61500 Ft-ot perkáltunk eddig a gyógytornásznak. Nem sajnálom érte a pénzt, meg még így is olcsón dolgozik, de fáj, hogy másnak annyit kell ezért tennie, hogy gyönyörködik a gyerekben, én meg viszem nyúzni, és még fizetek is érte. Az is milyen dolog már, hogy ha pl.: Szegeden laknánk, ingyen kaphatná a Dévényt. Ez szerintem kimeríti a lakóhely szerinti diszkriminációt. Igen, le lehetne vinni, csak az utazás többe lenne, mint itt a kezelés. És az oep meg kapja be, de tényleg! Nagy valószínűséggel a kedves egészségügy miatt ilyen a gyerekem, és akkor legalább a helyreállításnál segítenének anyagilag, de nem. Tényleg gyűlölöm, ami itt megy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése