lassandebiztosan

2012. április 16., hétfő

A vérnyúl

Egyre többször térdel. Kis ügyes! A mászás elkezdésének környékén már próbálkozott vele, most meg rengetegszer csinálja. Egyszer fel is borult, de még csak nem is sírt. Ma még nagyobb szenzációt hajtott végre: próbálta kinyomni magát a lábával állásba. :) Lehet, hogy már használ a nyuszi motor. Persze kellett motiválni a kisasszonyt, jó messzire elraktam a kiszemelt játékot, így kénytelen volt egy kicsit küzdeni. Persze még közel sem beszélhetünk állásról, de az egy óriási előrelépés, hogy tudatosan próbálta használni a lábát függőleges helyzetben. Vettünk egy kis sámlit is, azon is szoktam ültetni, ezt is a gyógytornász javasolta.

A szem nélküli vérnyúl
Mikor megvettem a nyuszi motort csodálkozva olvastam, hogy nem médincsájná. El sem akartam hinni, hogy egy itthon gyártott műanyag játékot tartok a kezeimben. Azok után, hogy már a fokhagyma is kínai, kész csoda ilyen kincsre lelni. Viszont a külleme, hogy finoman fogalmazzak, nekem nem tetszik. :) Az alakjával még nincs is gondom, de a színösszeállítása??? Kicsit bántja a szememet. Barátnőm mondta, hogy neki is volt jó pár évvel ezelőtt ilyenje, de az az egész egyszínű kék volt. Lehet, maradhattak volna ennél, mert így nekem olyan, mintha véres lenne a füle (és a kereke). És ez a színösszeállítás?! Már csak egy kis barna kellene bele, és gyönyörű lenne. De ettől eltekintve imádom, hisz szinte ennek a legkeskenyebb az ülőke része, és nekünk erre nagyon oda kell figyelni. Én nem cipelhetem úgy a kis picsáját, hogy a csípőcsontomra rakom, mert azzal is feszítem szét a lábát. Bébitaxi meg egyenesen tiltólistán van.
Egyre jobban el is ücsörög rajta. Eleinte vérig volt sértve, hogy mit képzelek, de a kedvenc dvd-nk, a Gyerekdalok és mondókák hatására kezd megbarátkozni vele, sőt, kicsit hajtja is magát. Nagyon szeretem ezt a dvd-t, egy kincs, de komolyan. Nélküle a kisasszony körme nagyon hosszú lenne... :D Be szoktam vetni körömvágáshoz is, így állja. Próbáltam nélküle, de reménytelen. A Duck Tv is jó, de attól nem fagy le úgy, mint a Gyerekdalok és mondókáktól. Vigyorog is neki, és olyankor, ha ez megy, megszűnik a külvilág számára.

Ma végre sikerült elérnem Szegeden a gasztroenterológiát. Az volt a gondom, hogy csak a tápra adtak emelt támogatást, a Sinlacra nem, pedig az jobban fogy, ugyanis a Pregomintól nincs elragadtatva. Volt, hogy csak 140 ml-t volt hajlandó elfogyasztani... Kérdeztem a doktornőt, hogy mit csináljak, mert ugye azt javasolják, hogy legyen meg a fél liter tápszer, sokszor örültem, ha 3 deci elfogyott. Mondta, ha a Sinlacból eszik, nem kell aggódni, és azt is tanácsolta, hogy karamellával, banánnal, vagy akármivel ízesítsem a tápit, hátha. A Cukinak, ha olyanja volt, kutyafülit is rakhattunk volna bele, akkor sem kellett neki. Na most jön a vicces rész, jobban mondva a sz*rrágás, mert mondta a doktornő, hogy mivel 500 milli van tápból a szakorvosi javaslaton, így nem írhatja fel a Sinlacot, csak ha emezt lecsökkentjük 3 decire... Nem az orvosra haragszom, mert gondolom nem ő a fösvény, hanem a drága, mélyen tisztelt oep barátom. Annyira dühítő, hogy ilyeneken akarnak spórolni. Vagy azt hiszik, majd egy sötét sikátorban fogom árulni a félévente megmaradt 1 doboz fölös tápszert, és ebből úgy meggazdagszom, hogy csak na?! A lényeg, hogy elintézve, és még el is küldik postán. Sőt, hogy fokozzam, még a fejlődésneurológiát is sikerült elérnem új időpontért. Persze most sem kapcsoltak jó helyre, most az epilepszia centrumba irányították a hívásom. ( A múltkorit még megértem, hogy a koraosztályra kapcsolt az utógondozó helyett, na de ezt hogy hallotta félre?! Rejtély. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése