lassandebiztosan

2012. április 7., szombat

Macsek

Móki már egész jól beilleszkedett és feloldódott. Már nem bujdokol. :) Olyan aranyos volt ma a Cuki. A járókában volt, én meg játszottam a macskával, ő meg ezen akkorákat kacagott, hogy csak na. :D Már ezért megérte visszafogadni. :)
Simogatni még nem engedtem, hasson csak a féreghajtó, de nemsokára annak is eljön az ideje. Amitől tartani lehet, a Toxoplasma. Én világ életemben macskabolond voltam, (persze a kutyákat is szeretem), mégsem fertőződtem vele. Terhesen sűrűn vettek vért. Én bevallom, az almot is én takarítottam, persze Embör is segített, de ha reggel beszart, én nem szagultam 4-ig, míg hazajön. Alapos kézmosás, és kész. Viszont Anyura egy kicsit neheztelek, mert amíg nála vendégeskedett, adott neki nyers disznóhúst, pedig direkt mondtam, hogy neee. (Visszakapom a kamaszkort...) Ezen sem aggódom, mert ha fertőzött húst is adott neki, 10 napig üríti a Toxoplasmát, az meg már letelik.
Félreértésekből nincs hiány ezzel kapcsolatban, sokan emiatt meg is vállnak a macskáktól, pedig egy mosatlan gyümölcstől, nyers hústól (kóstolgatás), sokkal nagyobb az esélye, hogy elkapja az ember, mint a házi kedvencétől, aki pláne egy szobacica...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése