lassandebiztosan

2012. április 19., csütörtök

Már megint székszorulás

Kicsüng a hercsim most már tényleg!!! Már megint nem sz*rik a lány, csak 2 naponta, de akkor is kúppal, és erőlködve. Nem értem, mi változott??? Ugyanazokat eszi, mint mikor 1 hétig mindenféle segítség nélkül kakilt. Mondjuk akkor fogzott... Viszont akkor nem kapott zsömlét. ???

Gyanakszom, hogy nem -e a vizes zsemle a ludas, két hete kapott utoljára. (Mikor megvontuk a tejet, 1 hónap kellett, mire rendeződött.) A zacskós kajákra akkor is rá kell írniuk, hogy nyomokban tartalmazhat mondjuk mogyorót, ha a gyártás előtt 1 héttel mogyit dolgoztak fel az üzembe, viszont a zsömle, ami ugye pékségben készül, ahol sok allergén megfordul, teljes biztonsággal adható? Nem értem én ezt! Nem tartom valószínűnek, hogy a zsömle nyomokban nem tartalmazhat tejet, tojást... Az is lehet, hogy köze nincs az allergiához. Annyira elegem van már abból, hogy kétnaponta nézem, ahogy a gyerekem szenved. Hétfőn tanácsadás, mondom a dokinak, hogy adjon beutalót, mert ez nem állapot. Uh-on és végbélbe nyúláson kívül más vizsgálat nem is volt, jó lenne, ha esetleg egy vérvételt csinálnának, nem csak találgatnánk, hogy mi a lótúró van. :( Már elmúlt 1 éves, ilyenkor állítólag már megbízhatóbbak az eredmények. Szegénykém! Elkezdek sütni kenyeret, zsömlét, nem bízok én ezekben. Csak ugye az én konyhai szakértelmemmel... Asszem lesznek nehézségeim, de majd belejövök.

Amúgy ezt leszámítva jól van, mászik össze-vissza, nagyon megtetszett neki ez a közlekedésforma. Macskát is hajkurássza, aki ennek nem annyira örül, de továbbra is büszke vagyok első gyerekemre, aki a farokhúzásokra nem odacsapással, hanem elfutással válaszol. :) Mi neveltük őt is, na!
Alvása vegyes, hol így, hol úgy, egyelőre még nem lettünk idegbajosak tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése