lassandebiztosan

2013. október 29., kedd

Mi a herét csináljak???


forrás:
http://1hdwallpapers.com/angry_cat-wallpaper.html
 Ki vagyok akadva, szétbasz az ideg!!! Sajnálom, de valahogy a Vadaskertről nekem most az a véleményem, hogy elhúzták az orrunk előtt a mézesmadzagot (mikor ott voltunk, cukimuki volt a doktornő), és egyáltalán nem vagyok velük megelégedve. Tudom, hogy nem lehet egy alkalmazott alapján megítélni egy intézményt, de itt már nem csak a doktornőről van szó... Ugyanis ma is telefonáltunk, és most érdekes mód azt mondták a portán, hogy márpedig nincs annak nyoma, hogy feladták volna a várva várt levelet. (Van nekik valami postás könyvük, amiben iktatva vannak a levelek.) Sőt, még a gépben rápillantottak, és mondták, hogy diagnózis sincs... Ma 3 hete, hogy ott jártunk, nem igaz, hogy ennyi idő alatt nem született meg. És ha nem lett megírva, egyszerűen akkor sem tudom hova tenni, hogy a doktornőt miért nem lehet elérni. Háromszor hagytuk meg a telefonszámunkat és háromszor kaptuk azt az ígéretet, hogy visszahív a dokinő. Miért kell össze-vissza beszélni? Akkor miért nem lehet megmondani azt, hogy le vagytok szarva, dögöljetek meg, nem érdekel a problémátok, stb. Úgy érzem, hogy nem vagyunk emberszámba véve ezekkel a folyamatos füllentésekkel és lerázásokkal. Én akár fél évet is tudnék várni a diagnózisra, ha normálisan kommunikálnának. Elhiszem, hogy roppant elfoglalt a doktornő, de nekem ne mondja senki, hogy nem lenne 2 perce egy rohadt emailt írni, hogy mi a helyzet...
 Most azon agyalok, hogy mi a lótúrót kezdjek ezzel. Mert, mint kiderült, egy rezidens hölgyről van szó, (ezt is a portásoktól tudjuk) ugyanis ezért nincs neki  közvetlen mellékszáma, szóval az is motivál, hogy ne azt szokja/tanulja már meg, hogy így bánunk a páciensekkel... Mert ahogy tapasztaltam, legtöbbször a hiányos tájékoztatás szüli a sok feszültséget, haragot, értetlenséget az egészségügyben...
 És most jön az, hogy mi a fenét csináljak??? A porta hívogatással semmire nem megyünk. Ma kértük őket, hogy adják meg a doktornő számát, vagy email címét, de azt a választ kaptuk, hogy nem. Így megkerestem facebookon, és simán elküldeném a levelet, ha nem lenne ez a kurva egyéb mappa, amit vagy megnéz, vagy sem. Így szégyen, vagy nem, de bejelöltem ismerősnek, és ha visszajelöl, akkor elküldöm ezt:

"Tisztelt Doktornő!

Elnézést kérek, hogy privát módon keresem meg, de sajnos többszöri telefonhívás ellenére sem sikerült Önnel felvenni a kapcsolatot a Vadaskert Alapítványon keresztül.
Október 8-án vittük el a 2,5 éves kislányunkat önhöz, és érdeklődni szeretnék, hogy mikor kapunk leletet, ugyanis egymásnak ellentmondó válaszokat kaptunk a portán keresztül: volt, aki azt mondta, hogy már iktatva van a levelünk, míg más azt mondta (ma), hogy nem szerepel sehol ilyesmi... 
Igazából nem nekem lenne fontos a diagnózis, hanem a kislányom fejlesztésének adna egy lökést, ugyanis a gyógypedagógusunk szeretné tudni, hogy milyen irányba induljon el, mert nem akar belekezdeni olyan fejlesztésbe, ami a lányomnak nem a legmegfelelőbb, legspecifikusabb.
Válaszát, megértését és segítségét előre is köszönöm!
Tisztelettel: XY "

 De most komolyan kérdezem, hogy teljesen természetes dolog az, hogy kuncsorognom, és könyörögnöm kell egy kurva papírért, amiről azt mondta az illetékes, hogy október 9-én postázza??? És hogy ennyire elérhetetlen a doktornő??? Fáj, hisz ettől a helytől többet vártam volna... De nem vagyok befosva, ha hamarosan nem kapunk normális választ, akkor a vezetőhöz, betegjogi képviselőhöz fogok fordulni és valószínűleg írásos úton, mert annak van nyoma.

 Ez is megerősíti bennem azt, amit már régóta sejtek, hogy a felszínes dolgok mennyire nem lényegesek és sokszor mennyire félrevezetőek. Ugyanis a neurológusunk egy viszonylag távolságtartó (összességében azért kedves) nő, de nagytudású, korrekt, becsületes, lelkiismeretes. Ő nem mézesmázoskodott, nem hazudta le a csillagokat az égről (mint a vadasos, már holnap postázom duma ugyebár...), mégis megkaptuk sima sztk-s rendelésen is azt, amit vártunk.  

 Miért nem egyszerű semmi sem nekünk?????????????????????? Mit vétettünk?????? Hogyan tudnék vezekelni, hogy lejöjjön rólunk az átok????

13 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenképp várj, hogy mit reagál, aztán priviben a dr nő, és ha nem reagál, esetleg írj még egyet, akár csak rákérdezel, és ha akkor sem, írd neki, hogy a főnökéhez fordulsz! Ha akkor se, hívd fel őket, és mond nekik is, hogy panaszt teszel, ha nem sürgetik meg, mert a leánykának szüksége van a fejlesztésre, és nem várhatsz tovább, intézkedjenek, ha nem, akkor te fogsz! Ne kíméld őket, türelmes voltál, de nem azért fordultál hozzájuk, hogy szórakozol! Igen, mindenképp írásban érdemes, mert az megmarad!

    Nyugi minden rendeződik, és eloszlanak a felhők! Mondom én ezt, aki nyakig ül a szószban minden téren, de a remény hal meg utoljára, ne add fel, harcolj, és próbálj nyugodtan, még ha nehéz is, de hosszú távon megéri!

    Fel a fejjel, kitartást, és sok sikert, jó eredményeket, haladást, csakis előre az úton!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma is telefonáltunk, és ma is azt ígérte, hogy visszahív. Most még egy email-en gondolkodom, hogy magának a Vadaskertnek írnék, de nagyon vissza kell majd magam fogni, hogy ne indulattal cselekedjek, mert van bennem egy jelentősebb adag. :) Nem tudom, hogy merjek -e magának a dokinőnek írni. Ha megadták volna az email címét, akkor nem haboznék, csak olyan fura lenne facebook-on könyörögni a leletért.

      Sajnálom, hogy a Te életed sem felhőtlen! :( De igazad van, előre kell tekinteni, csak én ilyen puffogós, idegsokkos vagyok. :)

      Köszi a jókívánságokat, Neked is minden jót, sok erőt kívánok!

      Törlés
  2. Én nem várnék a vissza jelölésre, anélkül is lehet üzenetet küldeni nem?
    Teljesen jogos a felháborodásod! Nagyon sajnálom! :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy az egyebek mappába kerül, amit vagy megnéz, vagy nem, meg olyan fura tényleg oda írni, de mondjuk ha egyszerűen elérhetetlen, akkor már ilyenekre is vetemedik az ember lánya. Még nem küldtem el, vacillálok még.

      Törlés
  3. Semmi sem egyszerű sajnos! De miért?? Én kb. két hétig minden nap telefonáltam, hogy időpontot kaphassak, aztán végülis minden rendben volt a vizsgálat után. Viszont a Bizottságnál vétettek egy "kis" hibát a papírokban, telefonáltam, holnap feladjuk, három hét múlva telefonáltam, holnap feladjuk, persze nem érkezett meg, újra telefonáltam, bemegyek személyesen, jaj, ma nincs bent az aláíró, telefonáltam, bementem személyesen, megvan a papír! Persze ott helyben tollal átírva, nem ám másik kinyomtatva. Hát ennyi. Én a helyedben már most beszélnék a vezetővel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felháborító, amit Te is írtál... Sógoromék is hasonlóan jártak a bizottsággal. De egyszerűen nem értem, hogy miért kell ezt csinálniuk??? Az az energia, amit a hitegetésre pazarolnak, bőven elég lenne arra, hogy normálisan végezzék a munkájukat.

      Törlés
  4. Tudom hogy nem vigasztal, de ez nem átok, másoknál és máshol is így mennek a dolgok. Ahogy már írtam, valszeg nincs kész a lelet, de ezt persze meg is lehetne akár mondani a hazudozás helyett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nem hiszek az átokban, meg úgy szinte semmiben, elég reál beállítottságú vagyok, de néha már tényleg elgondolkodom azon, hogy ennyi szar csak nem véletlenül ér bennünket. Biztos elfáradna a pici nyelvecskéje a doktornőnek, ha belenyögne 3 mondatot a telefonba...

      Törlés
  5. Picikét még várjál! Simán elképzelhető, főleg, ha rezidens dokiról van szó, hogy már rég megírta a nyomorult szakvéleményt, csak épp egy másik aláírás is hiányzik róla, ami nélkül nem lehet postázni. Biztos van valami nagyobb szavú orvos, akinek szintén alá kell írni (sosem egy aláírás van a szakvéleményeken), és lehet, hogy emiatt kell várni. Nem hinném, hogy a dokinő átvert benneteket, hiszen tudja ő (ez a szakmája ugyebár), hogy a szülőnek milyen fontos a lelet.
    Nem úgy, mint a KELLÓ, aki baromira átvert, és aki még mindig nem adta postára a gyerekeim tankönyveit. Én júliusban rendeltem, aug.-ban fizettem, azóta várok, a kölkök meg fénymásolatból tanulnak. Egyszer írtam, írtak vissza, hogy sok hiányzik, de jövő héten postára adják a meglévőket. Túrót adták postára. Aztán kaptam egy levelet valami főembertől okt. 17-én (!!!), hogy bocs, de nem volt elég könyv (???), nyomtatni kellett még, ezért a késés, de jövő héten (ami a múlt hét volt) mindenképpen postázzák a könyveinket. Na, szerinted van könyv???
    Bocs, hogy kiakadtam ezen, de te legalább megérted, mert te is vársz valamire, amire szükséged lenne ;).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is eszembe jutott, de hogy 3 hét alatt ne tudja aláíratni, az már kicsit érdekes. Meg ez a nagy megközelíthetetlen vagyok dolog is nagyon unszimpatikus számomra. :(
      Nagyon durva, amit a könyvekről írtál!!! Menjenek a picsába ők is!

      Törlés
  6. Küldtem neked egy emailt, nemtom láttad e már (erre az inda-sra)
    Tomi anyukája

    VálaszTörlés