lassandebiztosan

2013. október 28., hétfő

Csípom a fizetett hirdetéseket! :D

 Pár ismerősömnek már ajánlott a Facebook érdekes hirdetéseket, és végre én sem vagyok többé kivétel, ugyanis ez történt velem: tegnap és ma is megjelent javasolt bejegyzésként/hirdetésként az Intim Kuckó Felnőtt Shop. o.O Nem vagyok prűd, de már unom, hogy minden nap ez kúszik az arcomba. Esküszöm, ha legközelebb Kecsón járok, veszek egy vibrit vagy egy rózsaszín, szőrmés bilincset vagy lájkolom az oldalt, csak hagyjanak már békén! :D
 De egy kicsit azért szétnéztem ebben a boltban neten keresztül, és hát le vagyok hidalva, hogy mennyi segédeszköz, újdonság van már. :O Kicsit le vagyok maradva... Én még a műpélő/műmuff, max guminő szinten vagyok értesülésileg, erre már olyanok vannak, hogy hűha. Menten megkergülök. :)

2 megjegyzés: