lassandebiztosan

2013. október 13., vasárnap

Bölcsi dilemma, program, nőgyógyász

 Pár napja azon agyalunk férjemmel, amit a beiratkozásnál mondott a bölcsivezető, vagyis hogy az nem a legszerencsésebb, hogy áprilisban elkezdem beszoktatni, épphogy beszokik, majd jön a nyári szünet, amikor is összevont csoportok, új helyszínek, stb. Ez egyszerre egy "sima" gyereknek is nagy és sok változás, nem hogy az állandósághoz erősen ragaszkodó, valószínűleg autista kisasszonynak... Így, ha sikerülne lezsírozni az Embör munkahelyén, akkor maradna itthon szeptemberig. Úgy lenne, hogy én elmennék hajnalban a 2 órás melót lezavarni, hazarobognék, ekkor férj menne dolgozni. (Csak kis időről van szó, és ha minden jól alakulna, akkor szabikkal trükközve meg lehetne oldani azt, hogy az uram később kezdi a munkát.) Anyu itt lakik nem messze, de hát biztos nem vállalná azt, hogy több hónapon keresztül 3/4 7-re idejöjjön... Egy kicsit lusta hölgy, nem akarom bántani, neki is mondtam már, és tudja is magáról. Szerintem tőle örököltem én is... :D Anyósom meg dolgozik.

 Tegnap találtam egy Boardmaker nevezetű programot, amivel könnyebben lehetne napirendi kártyákat, folyamatábrákat és mindenféle vizuális segédeszközöket gyártani. És így akkor nem is kellene vennünk, meg a rajzolást is megúsznám. Bevallom, hogy vért izzadtam, miközben azt a pár kártyát rajzoltam régebben. Nem maga a rajzolás volt a nehéz, mert az olyan amilyen (legalább jót röhögtem a végeredményen, aki lemaradt volna e remekekről, ITT megtekintheti), hanem mivel én nem vagyok kreatív, magának a kártyáknak a kigondolása nem ment könnyen. Szerintem köze van ennek ahhoz, hogy miután enyhült a Cuki érdeklődése irántuk, így nem erőltettük, hanem nagyon hamar beletojtunk, pedig nem kellene. Na de majd most! :)
 Elsőre kicsit bonyolultnak tűnik a program, de majd belejövök. Van vagy 4000 kép, és lehet beletenni saját fotókat is meg mindenfélét, úgyhogy jó kis cucc. IDE kattintva letölthetitek a 30 napos próbaverziót. Izgi!!! :)

 Holnapra van időpontom nőgyógyászati rákszűrésre... De közben meg már a megjövésnek is itt az ideje, és ennek bizonyos jelei is vannak (rózsaszínezgetés), így fingom sincs, hogy lemondjam -e. Egy kicsit örülnék, ha megjönne, ugyanis semmi kedvem menni. Pedig kellene... De valahogy szülés óta más ember lettem. Előtte nem voltam ilyen mindentől fosós, most meg?! Már ha rágondolok a vizsgálatra, kiráz a hideg, előtte meg simán elmentem. Mondjuk ahhoz a helyszínhez rossz emlékek is kapcsolódnak, szóval lehet, hogy ezért is félek jobban oda menni, mint mondjuk a fogorvoshoz. (Oda is holnap kéne menni, de közben a torkom is kapar, így azt biztosan csúsztatom.) Ja és a hónapban még az elmegyógyászaton is jelenésem van (Váááá, annyira gáz, nemrég néztem a leleten, hogy már így hívják, régen csak simán pszichiátria volt, most meg elmegyógyászat. Nekem ez olyan ijesztően hangzik...), plusz még bőrgyógyászati rákszűrésre is van időpontom, szóval ez az október nagyon orvoslátogatósra sikerült...

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, tudod-e, de ha lesz Hanninak diagnózisa, akkor SNI lesz, és lehet maradni vele gyesen 8 éves koráig. Plusz ez mellett lehet még teljes állásban melót vállalni. Plusz emelt családi pótlék (vagy ezt már kapjátok?).
    Remélem, ez a gyerekvigyázós dolog megoldódik. Lehet, hogy igaza van a bölcsis néninek, és nem szerencsés az áprilisi beszoktatás. Amúgy mennyi a nyári szünet egy bölcsiben? Az ovikban max. 6 hét lehet, legalábbis azt hiszem.
    A nőgyógyásztól miért félsz?

    VálaszTörlés
  2. Igen, már lassan 1 éve SNI-s, az emelt családit pedig március óta kapjuk (pedig már fél éves kora óta járt volna, mint utóbb megtudtuk egy normális, lelkiismeretes neurológustól...)
    Jövőre a mi bölcsink áll le legelőször, így ha jól emlékszem 8 hét körül van a nyári szünet.
    A nőgyógyitól azért félek, mert a fájásmérő szoba, ahonnan a mentő elvitt lezuhant magzati szívhang miatt, pont a nőgyógyászat mellett van, és erősen feltörnek még a rossz emlékek. :( Az a tehetetlenség, a félelem. Na meg a kézzel tágítás és hasonló fincsiségek óta még rosszabbul viselem, ha idegenek matatnak a nemi szervemben. :P :)

    VálaszTörlés