lassandebiztosan

2014. április 11., péntek

Szolgálati közlemény!!!

Olyat csináltam, amit még sosenem, vagyis kitöröltem hozzászólásokat... Muszáj volt meglépnem, mert hiába kértem, mégis veszekedés volt. Ezúttal szeretném megkérni az összes olvasómat, hogy itt ne vitatkozzatok egymással, ne sértegessétek egymást. Privát módon intézzétek el a nézeteltéréseket, ne személyeskedjetek, ne kötekedjetek, ne célozgassatok! A jövőre nézve is szó nélkül törölni fogok minden olyan hozzászólást, amiben egymást sértegetik a felek. Véleménykülönbségre nem vonatkozik, természetesen nem kell egyetérteni egymással és ha nem csap át személyeskedésbe a "párbeszéd", akkor maradhat. 

Ha velem van bajotok vagy kritikát szeretnétek írni rólam, a blogomról, a dolgaimról; azokat nem fogom törölni, amíg nyomdafestéket tűrő a megfogalmazás.

Mivel most kicsit jobban belemélyedtem a mai konfliktus kapcsán Disqus rejtelmeibe, megtudtam, hogy a névtelen hozzászólókat is tudom feketelistára tenni, nem lehet kijátszani álnévvel, kamureggel sem a rendszert. ;) Szóval aki nem tartja be a fentebb megfogalmazott kéréseimet, az az illető bizonyos ideig vagy végleg moderálva lesz. De, mivel van ilyen lehetőség, így arra jutottam, hogy újra lehet névtelenül is hozzászólásokat küldeni.

forrás: Pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése