lassandebiztosan

2014. április 23., szerda

Köszönöm! :)

Komolyan mondom, hogy még mindig meglepődöm , hogy ennyire figyelmes és kedves olvasóim vannak. Nekem ez olyan fura. Mármint az, hogy írok itt ezt azt, szerintem egyáltalán nem könnyed és szórakoztató olvasmány a blogom, sokszor feszültséget levezetni jövök ide, meg vinnyogni, morgolódni és hasonlók; mindezek ellenére már annyian megkerestetek, hogy küldenétek azt, amiről mondjuk megemlítem, hogy nem volna rossz, ha lenne... Esküszöm, nem tudom hová tenni. De természetesen iszonyúan jól esik és agyalok, hogy hogy a manóban tudnám meghálálni ezt a sok jóságot. Legyen az egy kedves, támogató vagy éppenséggel észhez térítő, felrázó hozzászólás vagy ajándék.

Egyszer írtam, hogy a Cuki milyen jót elpattogott a fejlesztőben lévő ugráló labdán. Megkeresett privátban egy olvasóm, és felajánlotta, hogy küld nekünk egy ilyet. :) Meg is kaptuk és oda meg vissza vagyunk tőle, igazi csajos laszti, rendszeresen kéri a Tündüs, hogy vegyük elő és itthon is szeret ráülni, ráhasalni. Vagy kézzel pattogtatni (ez házi feladatnak is ki van adva, hisz elég hipotón ugye a drágám, muszáj izmítani, ha nem szeretnénk újra Dévényt...). És a meglepit is megtaláltam a csomagban, aminek szintén nagyon örültem. Kívánságport kaptam. :) Még nem szórtam szét, mert agyalok a 3 kívánságon, de ha megállapodom abban, hogy mi legyen az a bizonyos 3, akkor szétszórom ;).



Aztán ugye arról is írtam, hogy milyen jó lenne egy golyópálya. És nagy döbbenetemre, egy másik olvasóm is felkeresett, hogy nekik van, nem használják és szívesen odaadja. Ezt a csomagot pont a Cuki szülinapján tudtam átvenni (már előbb megérkezett, de mindig akkor akarta hozni a postás, mikor mi fejlesztődtünk... ). Úgyhogy ez a csomag végeredményben szülinapi ajándék is lett. :) A küldeményben (te jó ég, ezzel a szinte szakszóval lehet, hogy elárulom, hogy hol dolgozom... :D ) a golyópálya mellett volt egy 3D-s matricacsomag, ami  szintén telitalálat (virág, lepke, csillag, a nagy kedvencek). :) És egy gyönyörűséges ruhát is kapott a tündérarcú. Én egyből beleszerettem, és rá is adtam úgy ahogy volt, farmerra, pulcsira. :) A színek is nagyon jók, meg a fazonja is. Csak félek ráadni, nehogy leegye vagy valami, hisz olyan gyönyörűséges!!!





Még egy régebben érkezett csomagról is szeretnék írni. Azért váratott magára a róla való poszt, mert azt terveztem, hogy majd akkor teszem közzé, ha létrehozom a játékot belőle, de sajnos még azóta sem jutottam oda, de szeretném megköszönni és szerintem hamarosan beizzítom a ragasztópisztolyt és felhasználom az alapanyagokat. És persze ha kész lesz, közzéteszem. Andi, a Csillagos ötös blog szerzője küldte ezt a csomagot nekem, és lehet, hogy a képek nem adják vissza, de rengeteg, különböző tapintású/színű anyagot kaptam, amiből remek fejlesztő játékot tudok majd csinálni.


Köszönöm, hogy olvastok, bátorítotok, támogattok, felráztok és hogy ennyire figyelmesek vagytok! ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése