lassandebiztosan

2013. július 20., szombat

Hőemelkedés

 Terveztem, hogy írok arról, hogy milyen kis félnótás ez a csemete, de mivel szegénykém úgy fest, hogy beteg, így nincs szívem most. (De amint meggyógyul, megteszem, mert nem semmi kisgyermek ám ő...) 
 Már tegnap fura volt, mondjuk az apja bele is fagyasztotta a vízbe, vagyis elfelejtet pót meleget engedni, és azt gondoltuk attól. (Rengeteg ideig képes fürdeni, ha nem szednénk ki, szerintem reggelig is ott csücsülne. Egyik nap én, a másikon Embör fürdet, szerintem ez tök jó rendszer.) Nagyon fehér volt, és olyan kis bágyatagnak nézett ki szegénykém.
 Ma viszont nappal elvolt, nem is igazán látszódott rajta semmi, sőt, még evett is (sajtos tésztát!), de délutánra ismét érdekes lett az ábrázata. Meg melegnek is éreztük, megmértük, és hőemelkedése volt (37,6). Agyaltam, hogy adjak -e neki lázcsillapítót, nehogy este felmenjen, de végül mondom hagy pusztuljanak a kórokozók a magasabb hőtől, így nem kapott. És olyan érdekes, mert nemrég megmértem -éljenek az infrás lázmérők, amikkel alvó gyerek hőjét is ellenőrizheti az aggódó szülő!- és már hőemelkedés sem volt. Ilyennel még nem találkoztam, remélem nem valami komoly, csak egy kósza valami, amit könnyen legyűr az immuna. Hallottam valami egynapos lázról, lehet ez is olyasmi. 
 Holnap terveztünk szandál vásárlást, egybekötve egy kis játszóházazással, nem tudom, lesz -e belőle valami. Remélem igen! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése