lassandebiztosan

2012. július 24., kedd

A 2 évvel ezelőtti eseményről

2 évvel ezelőtt lettem asszony. :)

Előzmények: 2005-ben ismerkedtünk meg egy nagyon nem romantikus helyen. Akkor nekem volt fickóm, de mindig a kopasz, de amúgy szőke (az alkarszőréből és szemöldökéből ítélve), napbarnított, kissé bunkeszen járt az eszem. Mondom ez nem állapot, így közöltem az akkorival, hogy viszlát, majd szerencsére nem sokkal később megtörtént az első randevú. :)
Ez volt augusztus 19-én, de szeptemberben meg  mentem Szegedre fősulira. Úgy hiányzott, hogy ott is hagytam az iskolát (na jó, ehhez az is kellett, hogy utáltam odajárni...). 2005 decemberében meg már össze is bútoroztunk. Féltem kicsit, hogy nem -e gyors a tempó, de úgy tűnik, nem volt az. :)
Azóta dúl a láv. Persze, vannak nézeteltéréseink, de hol nincsenek? (Talán ott, ahol az egyik fél annyira el van nyomva, hogy még az sincs megengedve neki, hogy hangot adjon nemtetszésének.)


Vegyes


Miért jó, ha a fotós a pár ismerőse? Lehet felszabadultnak lenni, és pajzánkodni. :) Az  utolsó kép illusztráció esküszöm!!!

Mink és a gyönyörű hátterek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése