lassandebiztosan

2012. július 29., vasárnap

A 2. és 3. cipő

Ma átmentünk megyénk székhelyére cipőért, mert ugye, mint már írtam, itt nem találtam minden tekintetben megfelelőt, és hát elég sok elvárásnak kell megfelelnie a lábbelinek...

Vonattal utaztunk, és 1000 Ft-ból megúsztuk oda vissza. És a lényeg: elégedett utasok voltunk. :) Kitapasztaltuk, hogy azok a vonatok, amik a Baja- Kecskemét útvonalon mennek, tök jók. Azt ugye már megszoktuk, hogy a Bp.-Szeged járatok, hát hogy is fogalmazzak finoman, mondjuk úgy hogy gusztustalanok legtöbbször, de ezek a bajai járatok... Csilli-villi, tiszta, komolyan mondom élmény volt! Cukinak is tetszett, nézelődött, mutogatott a rohanó fákra. :) És végre nem orvosi vizsgálat miatt utaztunk...

A bevásárlóközpontba mentünk, azon belül is a Deichmann-ba. (Megplázacicultam. Persze ez nem igaz, nem az én világom, de nem vagyok elvakult bevásárlóközpont gyűlölő sem.) Szeretem ezt a boltot, mert viszonylag megfizethető áron lehet kapni olyan cipellőt, ami nekünk kell. Betojtam, mikor egy 8 ezer Ft-os Elefanten cipő le volt értékelve 5000 pízre. Há' mondom erre muszáj lecsapni, hisz basszus ez Eeeelefanten!!! Ez az a márka, ami jó minőségű, és minden kritériumnak maximálisan megfelel. Volt persze egy kis bibi, pont az a méret hiányzott, ami kellett volna... Asztat mondták, hogy rendelnek szívesen, de 10 nap alatt gyün meg. Mondom az sok, türelmetlen voltam, meg akkor újra át kellett volna jönni érte, meg blablabla, így maradtunk annál a verziónál, hogy megvesszük a nagyobbat. Abból kiindulva, hogy a régit is kinőtte 2 hónap alatt, ezt a megoldást találtuk jónak. Úgy néz ki benne, mint egy bohóc. :D Mivel itthon is cipőbe kell császkálnia, így télire is jó lesz. Ha meg még akkor is óriási lesz, akkor jó lesz tavaszra. Amúgy tényleg nagyon szuper ez a lábbeli, akkora a sarkánál a kérges rész, hogy nem igaz, és nagyon jól fogja a bokáját. És szép is. (Bár nekem a talpa jobban tetszene mondjuk lilában, de ne legyek már elégedetlen...)
Egy másik cipő is le volt értékelve, és mivel ez még nagy rá, kellett beszerezni egy olyat is, ami pont jó. A pénztárnál teljesen meglepődtünk, mikor kevesebbet kellett fizetni, mint hittük, hisz itt az akció is akciós. Beszartam komolyan!!! Először azt hittem, a csaj elütötte, de mondom ez vonalkódos bolt... Ekkor vettük észre, hogy ha 2 akciós cipőt veszünk, akkor az olcsóbbnak elengedik a felét. Ez azért durva, így 1000 Ft-ért nyertük meg a másik szandált. Íme a topánkák:

Ez az 1000 Ft-os (nem akciósan 3000 lett volna)

Ez pedig az elefántos

Ennyivel magasabb a kéreg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése