lassandebiztosan

2012. március 1., csütörtök

Zöldike

 Tegnap egy zöldike pár csemegézett a madáretetőnél. :) Olvastam, hogy nem is nagyon félnek az embertől, és ez valóban így van, mert míg berohantam a fényképezőért, a lány kint bömbölt, mégsem repültek el, és az ajtó nyikorgása sem tántorította el őket. Elég sok madárka jár már ide, aminek nagyon örülök. Pedig, mikor kiakasztottam az etetőt, sok ideig a tájára sem jöttek. Vendégszeretetünket élvezik: gerlék, rigók, cinegék és zöldikék. Egyszer már láttam házi rozsdafarkút is, de nagyon félénk.

 A Cuki továbbra is tápsztrájkot tart. Valamilyen okból kifolyólag 140 ml- nél többet nem hajlandó elfogyasztani belőle. Kanalast szépen eszi. Nem idegesítem magam ezen, Szegeden azt mondták, ha eszik Sinlacot is, akkor nem gond. Az is fura, hogy próbáltuk ízesíteni, de úgysem kell neki több.

 Olyan kis édi: csomó időt tölt azzal, hogy a forma bedobóból ki-be pakolgatja a dolgokat. Persze még a nagy lyukon keresztül, de így is nagyon ügyi. Most ez a legújabb játéka.
 Vagy front van, vagy a foga nő, de elég nyafka. Sokszor nyüszít, mint egy kutya, és az agyamra mén ezzel a hanggal. Talán rosszabb, mintha bőgne.

 Kedden voltunk gyógytornán új időpontban. Sejtettem, hogy tiltakozni fog, végig bőgte az egészet. :( Nem volt elég fáradt. Ez is bizonyítja, hogy az elméletem helyes, miszerint akkor nem sír, ha nincs kipihenve. Így megpróbálom azt jövő héten, hogy felkeltem hamarabb, hátha álmos lesz, mire megyünk, és nem üvölt 1 órán keresztül. Mondta a gyógytornászunk, hogy még gyenge a háta, nem is tudja megtartani magát ülve. Ezért lenne jó, ha elkezdene mászni, mert azzal erősödne a háta. Egyre többször kinyomja magát mászó pózba, olyan jó látni, nagyon örülök neki. Meg sokszor hason fekvésből próbálkozik félülő helyzetbe kerülni. A hónaljánál fogva pedig már végre feszíti a lábát, néha picit rugizik is. Úgyhogy fejlődik a leányzó. :) Majd hozok róla videót is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése