lassandebiztosan

2012. március 30., péntek

Móki

  Úgy örülök!!! :) Elképzelhető, hogy visszakerül hozzánk Móki, aki nagyon hiányzik. Szülés után, mikor még a kórházban voltam, átvitte az Embör Anyuhoz, hogy majd egy kis ideig ott lesz. 1 szobás lakásban éltünk, és azért bennünk volt a félsz. Móki amúgy egy elég jó természetű macska, de nem mertük bevállalni, hogy egy újszülöttel összezárjuk. Azóta viszont már eltelt majd 1 év, így ideje lenne már visszaköltöznie.
 Azért is bírom Mókeszt, mert olyan kis szerencsétlen. Kóbor volt hajdanán, majd Anyu örökbe fogadta. Ő panelban lakik, és akkor még élt drága Mamákám, és hát egy bezárt macska furcsán képes levezetni az energiáját, és mindig megtámadta Mamát, mert remegett a keze. Ez a lüke meg azt hitte, játszani akar vele... Én meg már régóta szerettem volna cicát, így jött hozzánk. :)

  Szegénynek a farka vége derékszögben el van törve. Már így jött az utcáról, szerintem becsukhatták neki. :( Elképzelhető, hogy ennek köszönheti következő nyomiságát: nem esett a talpára, mikor kiugrott a 2. emeletről. Történt ugyanis, hogy még bagós korszakunkban kint szívtuk az erkélyen. Persze neki is kint kellett lennie, és egyszer sikerült úgy megijednie, hogy a képen látható gyékényt átszakítva levetette magát a mélybe. Én meg rohantam le, mint az őrült, és nagyon féltem, hogy mi lett vele. Olyan fájdalmasan nyervogott, hogy a szívem szakadt meg. :( Gyorsan állatorvos, aki közölte, hogy eltört a hátsó lába. Mondta, hogy vizsgált már 6.-ról lezuhant macskát, akinek kutya baja nem lett, az enyim meg ettől a -macskamérce szerinti- kis magasságtól lesérült...

Biztos a Cukinak is tetszeni fog, és pajtik lesznek. Ajánlom is nekik! Van egy kinti macskánk is, ő Folti. Mikor látta enni, elkezdett kacagni. :D Szeretnénk az Apjával, ha állatbarát lenne, és ehhez nagyban hozzájárulna Mókuska is. Jaj de várom! Azért is szeretném kiszabadítani a mostani helyéről, mert hát, hogy finoman fogalmazzak, idösapám nem veti meg az alkoholt, és sokszor hangoskodik, meg szadizza a macskát. Nem bántja, csak pl.: csavargatja a fülét, amit Móki nem tart olyan viccesnek, mint a fater, de még ilyen esetekben sem karmol, szóval szerintem nem kell félteni tőle a kisasszonyt.

Fürdés utáni duzzogás :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése