lassandebiztosan

2012. március 8., csütörtök

Nem iszik, nem alszik

 Ismét sztrájkol... Most inni nem hajlandó (napi 4 dl tápot nagy nehezen sikerül megitatnom vele, de van, hogy csak 280 ml jön össze), pedig nem ártana, ha a táp mellett kortyolna teát és gyümölcslét is, mert így bele sül a kaki. Pár napja tiltakozik a folyadék ellen, és ez az utolsó két adagon meg is látszódott, megint kétujjnyi vastag, kemény volt. :( Pedig már reménykedtem, hogy ennek a nehézségnek vége, de úgy tűnik mégsem. Eddig volt, hogy napi 6-7 dl-is ivott, most meg örülők, ha 1-2 decit bele tudok imádkozni. Pedig váltogatom is az ízeket, de mégsem kell neki. (Ha csak vizet adnék neki, inkább kiszáradna, minthogy megigya...) Agyamra megy ezzel. Próbáltam már pohárból is itatni, de köpte kifele. Közben meg a fosatós vizet is csökkentenem kellene, de így hogy a fenébe?

 A másik dilije a nemalvás. Eddig tényleg nem volt okom panaszra, örültem, hogy legalább van 1 olyan dolog, ami könnyen megy, és nem kell érte dupla kört futni, erre ennek is lőttek. Jó, nappal nem igazán aludt eddig sem, de ezt elnéztem neki az éjszakák végigalvása miatt. Most viszont se nappal, se éjjel nem húzza a lóbőrt rendesen. Elképzelhető, hogy a mászással van kapcsolatban, mert gyanúsan egy időben kezdődött a 2 dolog. Jaj szegény fejemnek, ha ez így marad! Napközben legújabban 1-szer 1,5 órát alszik, pedig akkor a legkezelhetőbb a kisasszony, ha 2-szer 1,5 órát alszik, de ez olyan ritka, mint a fehér holló.

 De hogy ne csak szidjam szegényt, dicséret is illeti ám őkelmét, ugyanis tornán nagyon jól viselkedett, csak az utolsó negyed órában bőgött. És mászatás közben már csak a csípőjénél kellett tartani és stimulálni, és szépen pakolgatta a kezeit. :)

 Egy nagy riadalom is történt: azt hittem, hogy megzabálta a Nenedentes ujjra húzható fogkeféjét, ami sajnos bent felejtődött az ágyában, és a lányt is odaraktam, miközben készülődtem. Mire bementem, csupa fehér volt a képe, én meg csak lestem. Először azt hittem, hogy popsikrém, de azt nem tudott sehonnan szerezni, így aztán beugrott, hogy valószínűleg leszopogatta a fogkrémet, csak közben jól kikente magát. Még a szeme is olyan volt. Szerencsére aztán pár perc keresgélés után (hál' Istennek átlátszó, és mindez torna előtt volt, és persze késésben is voltunk) meglett... Tanultam belőle, az biztos!

 Ma meg sms-t küldött a mamájának. Szöveg nélkül volt, de akkor is durva! :D Múltkor meg netezett is. Pedig mindig lezárom a billentyűzetet. Lehet, ezek miatt fogyott le nagyon hamar a kártyámról a pénz, én meg mindig csodálkoztam... Úgyhogy többé nem játszhat a telefonommal, pedig imádja, és kiköveteli, hogy adjuk oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése