lassandebiztosan

2012. március 11., vasárnap

1 hónap múlva szülinap

Döbbenet! Ma 11 hónapos a Cuki, aki egy 9 és 10 kiló közti, 7 fogú kis tündi. :) Mászó pózba sokszor vágja magát, és ringatózik, az ülés próbálgatását viszont inkább csak pelus nélkül csinálja. Támaszték nélkül még nem tud ülni. :( (Meg kellene kérdezni a dokit, hogy vajon ez is a lustaság miatt van -e... Ha lemegy az influenzajárvány, váltok.)
 Azért titkon reménykedem, hogy a szülinapi tortáját ülve trancsírozza majd szét. Ha nem, akkor meg majd hasalva. Mikor adok neki porcit, azt is legtöbbször hason fekve pakolja a kis szájába. Olyan édes, ahogy csippentve csemegézik. :) Ja, és kiterveltem, hogy milyen lesz a tortája. Majd csinálok főpróbát előtte, hogy tudjam ehető -e. A tejérzékenység miatt egy kicsit macerásabb, de nem vészes. Olyan étkezési keményítőt kellene még találnom, amibe nincs nyomokban tej. Múltkor a fagyasztott brokkoliból nem tudtam neki főzni, mert abban is volt...
 A napokban kezdett rájönni, hogy a cumisüveget Ő is meg tudja fogni. Még azért messze van az önálló ivástól, de már ez nagy szó. Régebben vérig volt sértve, mikor próbáltam rávezetni arra, hogy tudná a picike kezeit használni.
 Határozottan elkezdett halandzsául beszélni. Olyan édes, egész nap be nem áll a kis lepénylesője. :)

 Ma nagyon jó kislány volt. Szidni kell, és megjavul. :D Kakilt ma is és tegnap is, este 170, reggel 200 milli tápot evett, délután aludt 2 órát, szóval nincs okom panaszra. Teát is elfogadja. Amúgy fura, de a babakocsiban mindig többet iszik. Én nem tudom, hogy miért van ez, de ha ez az ára, hogy vedeljen, belerakom én a kocsiba, és kiviszem az udvarra többször is. Még jó, hogy kertes házban lakunk, és hogy lassan itt a tavasz!
 Olyan rossz ízű tökfőzeléket csináltam ma, hogy az elképesztő. :O Azért mindhárman ettünk belőle, szegény lány is kapott. Szerencsére Anyu adott töltött kápit, így a vacsoránk legalább finom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése