lassandebiztosan

2012. március 25., vasárnap

Hangyát szedtem

Pedig nem voltam ideges, és még nem is unatkoztam, mégis hangyaszedéssel indítottam a napot. Miközben etettem reggel a Cukit, észrevettem, hogy ellepték a habtapit. Boldog voltam... Vegyszereket nem szeretek használni, főleg nem gyerekszobában, így kézzel gyorsan összekapkodtam őket, majd szórtam ki egy kis sütőport, ami tényleg elűzi őket. Olyan jó, hogy már tud ülni a nagylány, és már nem látszódik a konyhában a lehelet, így ezentúl ott fognak zajlani az étkezések, és akkor talán a szobát sem lepik el a dögök.

Kicsit kertészkedtem is, telepítettem füvet. :) Magra nem fussa, így a csupasz helyekre tettem fűcsomókat, hátha megfogja. És egy kicsit paréztam is. Meg töröm a fejem, hogy mit ültessek majd a dézsákba. Olyan jó a tavasz, a legeslegjobb évszak. Imádom!

Legújabban csak nagyon rövid ideig van el egyedül. Pár perc múlva már hisztizik és sír.

Nagyon megtetszett neki az ülés, szinte egész nap így van. Volt már párszor, hogy krumplis zsák módjára hátradőlt, és volt nagy kobak koppanás, meg sírás, de gyorsan meg lehet vigasztalni. A mászás hidegen hagyja, néha azért olyan, mintha próbálgatná, de inkább ül és kúszik a kis drágám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése