lassandebiztosan

2012. március 27., kedd

Megvadult

Én nem tudom, ma mi lelte a lányt, de nem semmi volt, amit művelt. Kezdte a Dévényen való őrjöngéssel, mikor az arca következett, le is kellett fognom... Mint a régi "szép" időkben, mikor az elejétől a végéig, a torka szakadtából bőgött úgy, hogy taknya nyála egybefolyt. Már el is felejtettem, milyen is ez. Szerintem amúgy túl kipihent volt a kisasszony, ugyanis tegnap napközben kettőször aludt, és nem is keveset; este 9-től reggel 9-ig is húzta a lóbőrt. Legközelebb fel fogom kelteni, mert nagyon durva, amit levágott. Nem érdekelte semmi játék, csak dobálta lefele mindet. Kis haramia.

Fogat is növeszt, úgyhogy elképzelhető, hogy ez is közrejátszott. Volt, hogy felemeltem, és ezt annyira zokon vette, hogy csak tekergett és üvöltött. Aztán kétszer alig bírtam tisztába tenni, mert akkor is ezt a kicsavarodok anyám kezéből minden erőmmel dolgot játszotta, aminek nem igazán örültem. :)

Reggel, és este is hajlandó volt megenni 2 deci tápot, és még kakilt is magától, úgyhogy azért volt jó gyerek is a nap folyamán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése