lassandebiztosan

2012. március 31., szombat

Mászott egy kicsit :)

Ma fürdés előtt mondtam férjnek, hogy vetkőztesse le a leányt, és rakja a habtapira, ami alatt a pisifelfogó van. Addig én gyorsan behabartam a vacsit. ( Savanyú krumplileves kis kolbásszal, és ehető lett, sőt fincsi.) Mire visszamentem, a leányzó a hátán feküdve játszott a tusfürdővel, az apja meg iszonyú unott fejet vágott, és közölte, hogy nem mászott. Elvettem tőle a játékát, aminek nagyon nem örült (egyre akaratosabb, harciasabb...), majd hasra fordítottam, és csodák csodájára elkezdett 1-2 mászó mozdulatot végezni a tusfürdőért harcolva. Persze dühöngve, üvöltve de a kúszást is így kezdte. :) Aztán még kb. 3-4 "lépést" tett, és amennyire az örömtől, és döbbenettől láttam, szabályosnak is tűnt. Tényleg új mozgásokat csinál pucéran. Gondolom nem akadályozzák a ruhák, és a pelus. Az ülés is így történt, és pár napra rá már felöltöztetve is csinálta. Nem akarom magam beleélni nagyon, de ebből kiindulva lehet, hogy igaza lesz megint a gyógytornásznak, hogy a szülinapján mászni fog. :D Kis ügyesem!

 Hangyák továbbra is vannak. Kevesebb, és csak 1-2 botorkál, de nem vagyok tőlük boldog. Így gondoltam, veszek valami durvább szert, mondjuk hangyacsapdát. Viszont miután elolvastam a leírásukat, gyorsan elment a kedvem tőlük. Az egyikre az volt írva, hogy csak gumikesztyűben szabad megfogni. Egy ilyen valamit nem szívesen hagynék napokra a gyerekszobában. Lehet, túlaggódom a dolgot, de eléggé vegyszer ellenes vagyok. Nem szeretem őket. Azért bio anyu sem vagyok (lennék én, de nem az én pénztárcámnak való), de próbálom keresni ebben is az arany középutat. Vízkőoldásra ecetet, vagy Frosch-t használok,  a fertőtlenítőket meg nem viszem túlzásba. (Most ne úgy képzeljétek el, hogy retekben élünk, de nem is hipózom naponta a padlót.)
 Kicsit utánanéztem a hangyairtás szelíd változatainak, és olvastam, hogy a sütőporral lehet úgy trükközni, hogy összekeverem cukorral. Kipróbáltam, jöttek is rá. Majd bórax-os cukrot is rakok ki, de azt nem adtak a patikában, csak vegyiáru boltban van, nemsokára veszek azt is, és remélem elhúznak végre.

 A kisasszony kakija megint kezdett beragadni, már kúppal is csak kín keservesen sikerült neki. Gyanakodtam a tojásallergiára, mert azóta lett megint szorulása, mióta abból többet kapott. Így búcsút intettünk neki, és hála azóta megint simán, és könnyen van. Kopp-kopp-kopp. Már 5 napja minden nap van kakis pelus. :) Felmerült a lisztérzékenység is, de azt nem vontam meg, így szerencsére nem valószínű. Az nagyon durva lenne...
 Furcsa, hogy a Cukinál csak székszorulással jelentkezik az ételallergia. Én ilyenről még nem is hallottam, elég érdekes, de olvastam, hogy nagyon változatosak lehetnek a tünetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése