lassandebiztosan

2012. március 10., szombat

Ülés

 Tegnap este fürdés előtt meztelen csicsóka volt a lány, mert még nem volt jó a víz, én meg már kicsomagoltam. Erre mászó pózba vágta magát a habtapin, majd egyszer csak rátolta magát a sarkára, majd kicsit oldalra, ezek után pedig felnyomogatta magát a kezével Z-ülésbe. Csak gyönyörködni tudtunk, és ámultunk. Egy ideig tartotta magát, de végül orra bukott, de nem vette zokon. :)

 A folyadékbevitele és a kakilása viszont még mindig nem jó. Csak legalább 1 olyan dolog lenne, ami simán megy... Abba már belenyugodtam, hogy nappal elég neki az egyszeri másfél óra alvás (és ezek ellenére este fél 10-kor még tiltakozik a lefekvés ellen), de azt nem tudom elfogadni, hogy tápból egyre kevesebbet fogyaszt. Hiába rakok én bele kutya fülit, akkor sem kell neki. Ma 80 millit ivott. :( Szerintem majd felhívom a gasztroenterológust, hogy mi a túrót csináljak vele, mert azért legalább fél litert bele kéne tukmálni, ehelyett örülök, ha 2 decit hajlandó... Nem könnyű!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése