2013. december 15., vasárnap

Facebook Like Box a blogra

Aranka írta, hogy nem bánná, ha leírnám, hogy hogyan kell az oldalsávba kihelyezni a fb oldalt, ezért született e poszt.

Először is létre kell hoznunk egy facebook oldalt a honlapunkhoz/blogunkhoz. Ha ez megvan, akkor  jöhet is az első lépés:

Kattints a képre, úgy egy picit jobban látszódik /nem sokkal :( /


















  1. https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-box-for-pages/ Ezen az oldalon lehet létrehozni Like boxot. A bekarikázott részbe kell másolni a facebook oldalunk URL címét, majd megnyomjuk a 'Get Code' gombot. Ekkor megjelenik az előnézete a dobozkánknak, és ha nem tetszik, akkor még a pipákkal lehet rajta változtatni, személyre szabni (látszódjon -e a lájkolók arca vagy sem; szeretnénk -e azt a szöveget, hogy "Keress bennünket a Facebookon!", mutassa -e a tevékenységeinket, amiket a fb oldalunkon követünk el, stb). 
  2. Ha elégedettek vagyunk vele, akkor nyomjuk meg ismét a 'Get Cod'-ot!
  3. Kattintsunk az 'IFRAME' fülre!
  4. Másoljuk ki a kódot!
  5. Menjünk a blogunk 'Elrendezés' menüpontjára, és adjunk hozzá egy modult!
  6. Válasszuk közülük a HTML/JavaScript-et!
  7. Ide illesszük be a 4. lépésben kimásolt kódot, majd mentsük el!
  8. Nézzük meg, hogy megjelent -e a blogon, és hogy méretben jó -e! Én már jártam úgy, hogy kilógott, vagy nem tetszett, ekkor is lehet még rajta alakítani: belépünk a modul szerkesztésébe, és ott a 'width' és a 'height' utáni számokat átírjuk a nekünk tetszőre. Íme a bizonyíték, hogy műkszik: http://egykisblogtipp.blogspot.hu/ :) 
Pár hónappal ezelőtt /mikor a kicsikönyvet csináltam, amibe senki nem írt...na mind1, de 84 lájkolóm van, mert a propaganda jóra sikerült ;) / valamit kavart a fb, és akkor nagyon hülyén lehetett ilyesmit elhelyezni a blogra, de lehet, hogy nem csak engem zavart, így szerencsére ismét a régi megoldással tudunk fb-os dolgokat kihelyezni. Ha valamit nem érthetően írtam le, vagy van kérdésetek, nyugodtan írjatok! :)

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm a segítséget,elsőre sikerült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De jó, nagyon örülök, hogy tudtam segíteni! Féltem, mert sokszor érthetetlenül tudok magyarázni, de akkor most szerencsére sikerült.

      Törlés
  2. Köszi, köszi, nagy nehezen megcsináltam, egyedül nem tudtam volna!!

    VálaszTörlés

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...