lassandebiztosan

2013. december 22., vasárnap

Ez nagyon durva!!!

Van egy kis alvászavarom. Mindig is volt, de nem ez a durva. (Délután bealudtunk, mindenki durmolt, kissé túlaludtam magam, most meg nem vagyok álmos...) Így beleástam magam jobban Horváth András ügyébe, és hát nem lettem boldog. :( Az egész úgy kezdődött, hogy fb-on valaki megosztotta a Tízmillióan Horváth András mellett oldal borítóképét, amin az is szerepel, hogy: "Ez nem baloldali vagy jobboldali kérdés!", ugye aki olvas, tudhatja, hogy én nem politizálok, egyszerűen a hideg ráz tőle, ha valaki politikai akármit oszt meg, akkor én azt úgy legörgetem olvasás nélkül, mint a huzat. Elsőre nem ugrott be, hogy ki lehet ez az úr, de aztán rájöttem. Egyszerűen nem is találom a szavakat, hogy mit gondolok erről az egészről, mindenesetre elképesztő és nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mi lesz a vége. Sajnos, mivel pesszimista vagyok, szerintem nem fog az igazság győzedelmeskedni. :(

Előzmény:
http://444.hu/2013/11/21/igy-lehet-hatalmasat-csalnia-a-kozerteknek/

Ami szerintem sok emberben kivágta a biztosítékot, ha az előző még nem lett volna elég:
http://444.hu/2013/12/20/torvenytelen-lehet-a-horvath-andras-elleni-buntetoeljaras/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése