lassandebiztosan

2013. december 27., péntek

Oltás, futás, szobatisztaság

Délelőtt elvittük az ebet a következő oltásra, ami a parvo ismétlője volt + a kombi első része. Szegénykém félt, nem tudta, hogy mi fog történni, de azért jófiú volt. 1 kg-ot hízott 3 hét alatt, már 3,8 kg a kis büdöse. Kapott megint féreghajtót. A doki egy kicsit megdorgált, mert miután jöttek ki belőle paraziták, így úgy gondoltam, hogy 2 hét után megismétlem (nem akartam megvárni a 3 hetet, mert annyi alatt kifejlődnek ezek a rohadékok) és ezt el is mondtam a doktor úrnak. Kérdezte, hogy mit adtam neki, mondom tabeszt mire aszondta, hogy maradjunk inkább a pasztánál. Jó, nem kötekedek, de szerintem nem volt akkora bűn, főleg azért, hogy ugye le nem vihetem, fent szarik, nem szeretném, ha a lány vagy mi is férgesek lennénk. És szerintem inkább legyen többször féregtelenítve, mint kevesebbszer, főleg így az elején. És nem adtam be neki feleslegesen a féreghajtót, mert bizony még ürült belőle egy orsóféreg... Amúgy tök durva, mikor még csak a macska volt, teljesen megdöbbentem, ugyanis ő is rendszeresen volt féreghajtózva, ha jól emlékszem 4 havonta, és egyszer mégis hányt egy kukacot. El sem akartam hinni, hisz nem jár ki, abszolút szobacica, a cipőt levesszük az ajtóban, nem élünk redvában és mégis kukacos volt. El is vittem az állatorvoshoz az élősdit, és mondta, hogy simán bevihetjük cipőtalpon, és az is orsóféreg volt. Kissé hipochonder vagyok és rettegek a bélférgektől, így ijesztő volt, de ahhoz képest könnyen át tudom már magam tenni rajta (sokat segített a menhelyen eltöltött 1 évem, mert ott a frissen bekerült kutyák egyből féregtelenítve voltak, és hát ürült belőlük rendesen és nekem azokat a kakikat is ugyanúgy fel kellett szedni, és idővel már egyre kevésbé borsózott a hátam). Most ha abba gondolok bele, hogy a játszótéren rendszeresen szedtem ki a homokból a nagy valószínűséggel kóbor macskák ürülékét (akik valószínűleg nem kapnak féreghajtót) és szerencsére nem lett a leányzónak baja, akkor ezt is túléljük. Szerintem fontos, hogy rendszeresen legyenek a jószágok féreghajtózva, és akkor nincs vész. Na meg persze a higiénia. Amúgy terhesen én takarítottam a macskaalmot addig, míg le bírtam hajolni, és nem lettem toxoplazmás. És még soha nem is voltam, pedig nagy állatbolond vagyok, mindig is az voltam.
Szegény Fickovics vagy az oltástól vagy a stressztől vagy a kettőtől együtt, de olyan kis bágyadtka volt egész nap. Most este azért már rohangált egy kicsit, kezd visszatérni szerencsére az elevenség. És ami jó hír: megkapja 3 hét múlva a következő oltást, várunk még pluszban 7-10 napot és végre valahára levihetem. :))) Amúgy már közel sem olyan nehéz vele, mint eleinte, nem akarok elkiabálni semmit, de már szinte a pisik is mindig a folyosón végzik.
Ha már a szobatisztaság szóba jött, eszembe jutott,hogy roppant kíváncsi vagyok, hogy majd a leányzónk mikor lesz az. Amúgy nem is attól vagyok elkeseredve, hogy még nem az, hanem hogy lassan 3 éves, és még soha, egyetlen egyszer sem sikerült még semmit sem a bilibe tennie. :( A kakinál is mostanában alig szól, ha nem szagoljuk ki, akkor képes lenne órákat a kakiban csücsülni, nem zavarja egyáltalán. :( Na mindegy, azért nagyon bízom benne, hogy szeptemberre sikerül legalább nappalra szobatisztának lennie, mert ellenkező esetben elméletileg nem mehet oviba... Majd januárban megyek WC-tréningre, ahol elmagyarázzák, hogy egy ilyen speckó gyereknél mivel lehet eredményt elérni. Vannak sejtéseim, de hátha kapok majd még jó ötleteket.

A melegítő vásárlás oka: lesz a városunkban szilveszteri futás, már jó pár éve megrendezik, és eddig egyetlen egyszer indultam, talán még általános iskolásként. Így mondom milyen jó lenne már. Nem olyan veszett nagy a táv sem: 2,2 km. És az egyetlen melegítőalsóm egy ezeréves piros, amiben egyszer zománcfestékkel mázoltam ajtókat, és hát foltos lett. Meg szorítja is a dülledt belemet, így mondom meglepem magam egyel. Amúgy gyerekruha, a címke szerint 13-14 évesekre való. :D Nem vagyok egy nagy termet... Távolabbi céljaim is vannak: le szeretném futni a félmaratont, majd ha már kurva jó leszek, akkor az egészet is. :) Álmodozni ér!!! A félmaratonhoz már "csak" tízszer annyit kell egyhuzamban lefutnom, mint amit most bírok, és szeptemberig még nagyon sok idő van. Ma az Endomondo egyébként felhúzott, majd egy másik posztban írok róla, de képeket is akarok hozzá, és már így is hosszú a bejegyzés, és a végére még egy nyávogást is karok.

Ma volt Embör és a Cuki anyósomnál, családi összejövetelen, és hát én a kialakult "kis" incidens miatt karácsony ide vagy oda, nem szerettem volna ezen részt venni. Így maradtam itthon. Ja, nem, bánatomban venni akartam magamnak egy körömlakkot, de 13:00-kor bezárt a Rossmann... Mindegy, bicikliztem egy jót. Aztán futottam, majd hazajöttek. Megkérdeztem a kisasszonytól, hogy:

Én: "Milyen volt a mamánál?"
Cuki:
Én: "Kik voltak ott?"
Cuki:
Én: "Miket kaptál?"
Cuki:
Én: "Jól érezted magad?"
Cuki: 
Én: "Oké, tök jót beszélgettünk! Grrrr" (Morogva el...)

Igen, és vagyok akkora balfék, hogy még mindig szarul tud esni, és fáj, hogy nem lehet vele beszélgetni. Azért borzasztó ám ez is. :( Legalábbis engem nagyon megvisel. Mintha a fallal dumálnék. És még érthetetlenebb számomra, hogy aki a legújabb kedvenc, a Fifi meséből komplett részeket tud kívülről, az miért nem tud válaszolni és kérdezni??? Egyedül az óhajait szokta mondani, ha épp olyanja van. :/  

4 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a "párbeszédek" mindig egy kis Lord viccet juttatták eszembe:

    " A kis Lord ül az asztalnál, kanalazza a levest és kimérten megjegyzi:
    - Anyám, ez a leves kissé sós.
    Az anyja majdnem lefordul a székről és örömittas csodálkozással megjegyzi.
    Kis Lord, te tudsz beszélni, de hát már 10 éves vagy miért csak most beszéltél először?
    - Azért Anyám, mert eddig minden rendben volt"

    A kislányom 5 éves koráig egyáltalán nem beszélt, teljesen kétségbe voltam esve. Ma 10 éves és folyton csacsog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Jó a vicc.

      Teljesen megértem, hogy kétségbe voltál esve, az enyim beszél, de így is a falat kaparom sokszor, hogy miért nem használja kommunikációra.

      Törlés
  2. Félmaraton és maraton nálam is álom, de sztem a térdem nem fogja bírni. A másik poszthoz még annyit, hogy nekem a kurkuma, meg a dr Kelen bemelegítő krém segít. Mindkettőt lehet Rossmann-ban kapni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, majd írok posztot a mai napról, térdproblémával küzdök én is. :( Remélem csak átmeneti, de ha nem, akkor valószínűleg nekem is ez lesz az, ami miatt nincs esélyem sem lefutni még a felet sem. Na de hátha egyszer beteljesedik az álmunk. Azért milyen jó lehet már, ha valaki elmondhatja magáról, hogy igen, lefutottam. :)
      Köszi a tippet, ha legközelebb megyek Rossmannba, akkor venni fogok. Most lóbalzsammal kenem, de annyira nem vált be.

      Törlés