lassandebiztosan

2013. december 14., szombat

Valaki segítsen!!!


Nem értem, hogy az egyik bejegyzésem alatti bekezdésből miért került részlet a fejlécképre? Másoknál is látszódik ez? Nem tudja valaki, hogy miért történt ez, és hogy hogy a manóban lehet eltüntetni??? Próbáltam a legutóbbi sablonmentést visszaállítani, de akkor is ott van... Egyszerűen nem értem, már a HTML-kódokat is nézegettem, de nem látom beékelődni sehova. Vagy a blogger szarakszik? Jó lenne tudni, mert nagyon zavar, főleg azért, hogy ma is csomó időm elment teljesen fölöslegesen, hisz az a nyamvadék szöveg még mindig ott van.


13 megjegyzés:

  1. Nem tudom, én nem látok ott szöveget. Engem a facebook-oldal megosztása érdekel az oldalsávban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha nem lépsz be egy bejegyzésbe, csak magába a blogba, akkor sem látod? Nekem csak akkor van, ha magára a blogra megyek, nem külön bejegyzésbe, de így is nagyon bosszant, és hiába vettem le a fejlécképet, annyit értem el vele, hogy lejjebb került.

      Fb oldal kihelyezése régen egyszerű volt, aztán mikor nemrég csináltam egyet, tökre megbonyolították, vért izzadtam, nem is értettem, hogy mit kell tenni, de most csináltam egy próba oldalt, és úgy fest, újra normálisan működik, ha gondolod, írhatok róla bejegyzést este.

      Törlés
    2. Majd megnézem gépről,mert most telefonról vagyok. Köszönöm,szerintem másnak is hasznos lesz a bejegyzés! :)

      Törlés
    3. Sajnos csak a monitormentésekig jutottam, szóban nehezen magyarázok, így gondoltam inkább lementem a lépéseket, összeraktam őket, de kicsi lett, így újra neki fogok állni. Hamarosan kiteszem, de már nem merek dátumot írni.

      Törlés
  2. Nálam is szarakszik, szerintem ez bloghiba. Én kicsit lejjebb látom ezt, de látom.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nálam, a fejléced eltűnt, csak a szöveg látszik, amit ráírtál. Vagy, ez már a korrigált változat, és levetted ??
    Ha minden rendben találtál, talán, a bloggal van valami gikszer, és elcsúsztatta

    VálaszTörlés
  4. Ja, és még ez lóg ki a mostani bejegyzésed végéről (a képernyő bal szélétől indul,az oldalsablonról csak így: 'ossza meg a tapasztalatait, de ezzel kapcsolatos linkeket is nagyon szívesen fogadok. Úgy csináljuk, hogy ha a szobába csinál, akkor leszidjuk, ha viszont a taposóra, akkor megdicsérjük. Leginkább a szőnyegre kakilás aggaszt, nagyon nem élvezem a pucolást. Mindenféle panel+kutya(+macska) kombós tapasztalatot, tippet, linkeket, trükköt nagyon szívesen várok! :) Előre is köszönöm! - See more at: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/2013/12/az-orokbefogadas-az-elso-

    VálaszTörlés
  5. Gyöngyi és Melinda: Igen, töröltem a fejlécképet, így lejjebb csúszott, most visszatettem, de így is lent van. :( Elegem van. Mi a tököm ez? Mért nincs programozó ismerősöm? Jah, már külön sem engedi, hogy válaszoljak a hsz-ekhez, remélem tényleg csak a blogger baszakszik, és hamarosan megjavul. Másoknál volt olyan is, hogy nem jelezte, ha új bejegyzést írt az illető, idővel az is helyreállt, hátha ez is... Meg olyat is láttam, hogy az oldalsávban lévő képeket csúsztatta el. Szóval szokott érdekeseket csinálni a rendszer.

    VálaszTörlés
  6. Szívesen segítenék de nem tudok :-(. Reménykedj hogy csak a blog saját hibája. Mondjuk nem tudom mi van mostanában, én meg a blog.hu-n nem kapok meg minden hozzászólást e-mailben, mert csak. 2 napja megy ez. Ha elküldöd a html kód részletet, esetleg látok valamit, de így lövésem sincs, ha meg a blog szarakszik, akkor ugye nem látni semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült, szerencsére, volt html hiba, csak nem jó helyen kerestem... De hogy hogy került oda, az rejtély. :O De akkor ahogy írod a blog.hu sem működik teljesen jól. :(

      Törlés
  7. Én teloról olvaslak, itt jó minden, vagy helyreállt a rendszer.

    VálaszTörlés
  8. Sokvagyok és Adrienn, szerencsére megjavult. :) Megleltem a hibát végre.

    VálaszTörlés