lassandebiztosan

2012. augusztus 21., kedd

Sérülések, romlott bébiétel, bátorodás

Szegény lány, mostanában elég sűrűn szerez különféle harci sebeket...
Mászás közben elhasalt, és kicsit bibis lett a szája, de nem volt vészes, és szerencsére a fogai is a helyükön maradtak.

Folytatódott azzal, hogy mikor pakolta bele az apja a bicikli ülésbe, felsírt, de olyan keservesen. Nem tudtuk, mi baja, de estére lett egy lila folt a combján, így nagy eséllyel amiatt potyogtak a könnyei. Lehet, hogy a pánt, vagy valami neki csapódott. :(
Majd pár nappal később a kezét is "szétzúztuk". Fürdéshez túl jó játékot találtam ki neki. Ez nem más, mint egy pohár, amiből nagyon izgalmas ám locsolni a vizet... A kacsákkal most nem is törődött, a pohár volt a minden. Hagytuk sokat pancsolni, de neki szerintem ha éjfélig ázik a popója, az sem lett volna elég, így iszonyú hisztit lecsapott, és olyan szerencsétlenül jött ki a lépés, hogy durr, a könyöke nekivágódott az ajtófélfának. Lila lett ez is, és még a bőr is lejött kicsit. Olyan rossz, mikor ilyen szívszaggatóan sír. :(
Ha ez még nem lett volna elég, a szandálját sikerült olyan szerencsétlenül ráadni, hogy a kislábujja ki volt fordulva, mert beakadt. Ekkor is csak visított, gondoltam biztos a foga, vagy mittomén, mire jó pár perc múlva észrevettem, hogy mi a gond... Szegény gyerök!!! :( Kissé pancser szülei vannak szerencsítlennek.

A pancserság következő bizonyítéka a mai tízórai. Agyaltam, hogy mit egyen, egyszer csak eszembe jutott, hogy van joghurtos üveges bébiétel, és amúgy is szeretnék már adni neki tejterméket, pont tökéletes lesz. Ezeket még nagyon rég vettük, akkor, mikor kezdtük először bevezetni a tejtermékeket, és még nem tudtuk, hogy allergiás. Pár üveggel be is táraztunk, de miután kiderült, hogy tejes dolgokat jó darabig nem ehet, elsüllyesztettük a kamrába őket. Ezekből vettem elő egyet. Megkóstoltam, fincsi volt. Erre, miután bekanalaztam az egészet a szájába, gúvadt szemekkel, döbbenten néztem a zárófedélen, hogy ennek már márciusban lejárt a szavatossága... o.O Most reménykedem, hogy nem lesz hasmarcs a vége. Múltkor a diéta alatt adtam neki marhásat, most meg romlottat. Nincs szerencsém ezekkel az üvegesekkel... Nem szokott sűrűn kapni amúgy ilyeneket, általában főzök, aprítok, darabolok neki, de olyan csábító, hogy klotty, lapátol, kidob, és csak egy kanalat kell elmosni a végén.

 Mozgásügyileg ott tart, hogy 6-7 lépést meg tud tenni. :))) Egyre bátrabb. Úgy a nagyvilágba még nem lépdel bele, hanem kapaszkodótól kapaszkodóig totyog, de egyre stabilabban, bátrabban és egyre többször. Sokat mászik is, a fő közlekedési formája még inkább ez, vegyítve a kapaszkodós járással. Annyira cuki!
Amúgy kis büdös ám, ugyanis akkor, mikor az apja hívja, sokkal nagyobb távolságokat tesz meg. Jó, persze hozzám is jön, de apunak azért jobban megmutatja, hogy mit is tud. :) A kis apaszíve!
Amikor megteszi az ijesztő nagy távolságokat egyik kapaszkodótól a másikig, a végén általában ránk néz, és ilyenkor agyon szoktuk dicsérni, hogy mennyire ügyes csajszi őkelme. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése