lassandebiztosan

2012. augusztus 26., vasárnap

A Cukiról is essen már szó, ne csak az anyja dilijeiről :)

Nem akartam az előző negatív agymenéses posztba írni a Tündiről, de vannak új dolgai, amik említésre méltóak. Egyébként nem zokogunk egész nap egymás vállára borulva az apjával, de néha megesik, hogy nyűgösebbek vagyunk, és jobban tele van a micsodánk, nah.

Új dolog, hogy a hátán is szokott aludni. Eddig mindig csak a hasán fekve szunyókált (én is így szeretek). A meleg miatt sokat izzad, de így még kunkoribb a haja. :D Nagyon édes!
Az alsó szemfogai olyan szinten kínozzák, hogy már többször jött a semmiből egy szívszaggató zokogás. Elvan, játszik, vagy ácsorog, és egyszer csak rázendít. Pár percig sír, majd mintha mi sem történt volna.
Az alvását nem zavarja a fognövesztés, tegnap délután nagy meglepetésünkre 4 azaz négy teljes órát aludt egyben. (A macska, és mi is kidőltünk, jók az ilyen délutáni szunyálások.). Az éjszakáink is nyugodtak. De mázlista vagyok...

Ma csinált először olyat is, hogy a kis tárolójába úgy pakolta bele a játékokat, hogy egyszerre többet is megfogott.

A végére hagytam a világszenzációt: először mutatott babajelet. :) Csak van értelme mutogatnom neki! Naná, hogy én nem láttam...majd legközelebb. Elmondás alapján úgy történt, hogy az apja elkezdett enni, Cuki bámulta, majd kivette a szájából a cumit, és mutatta az "enni" jelet (kezet a szájhoz érinteni). :) Annyira ügyes, és úgy örültünk neki. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése