lassandebiztosan

2012. augusztus 1., szerda

Miért ne hagyjuk a táskánkat egy padon?

Azért, mert könnyen megeshet, hogy mire észbe kapunk, és visszafutunk a tett helyszínére, bizonyos dolgok már nem lesznek a táskában... Ma legalábbis így jártam. :(

Úgy volt, hogy elmentem anyuhoz a lakótelepre. Kiderült ugyanis, hogy nem dobtuk ki a régi mini cumisüvegét, hanem anyunál van, és azzal lehet, hogy ülve is tudna egyedül inni. Ezért elmentünk kettesben a leányzóval.
Nem akartam felmenni, így anyu hozta le. Míg vártam rá, nagy "örömömre" megjelent egy csaj a kisfiával, aki 5 nappal idősebb, mint a Cuki. Na, ez a nőci szegény nem teljesen normális, ezért nem osztottam ki. Terhesgondozáson is sokszor találkoztunk, és már ott kezdte a méricskét. Mindig bámulta a hasamat, majd az övét, és versenyzett, hogy kié nagyobb... Még oldalra is kellett fordulnom, hogy jobban szemügyre vegye. :O Alulmaradt, és láttam rajta, hogy nem teszik neki. Én meg csak pislogtam, és gondoltam magamban, hogy fura lány... Most viszont, hogy valamivel előrébb van a gyereke, ez a valami pedig az önálló járás, megállás nélkül szajkózta, hogy "Dánika nagyon ügyesen jár egyedül. Dánika már nagyon régóta megy egyedül. Dánika így, Dánika úgy." Abszolút nem érdekel, mivel tudom, hogy bent nincs minden rendben anyukánál, és nem is dühödtem fel, inkább csak untam, mert mást nem  mondott. o.O

Viszont az már ki tud hozni a sodromból, ha nem egy gyengébb képességű egyén is ugyanilyen. És sajnos nagyon sokan vannak... Néha el szoktam gondolkodni azon, hogy ha vajon a mi lányunk nagykönyv szerint fejlődött volna, akkor bibí anyuka lennék -e, de nem tartom valószínűnek. Legalábbis remélem! Nem is azzal van a baj, mikor elmondják, hogy hol tart a poronty, csak ezt elő lehet adni normálisan is, de sokan versenyt csinálnak belőle, és aki le van maradva arra osztogatják a lesajnáló tekintetüket, megjegyzéseiket...

Vissza a történtekhez: alig vártam, hogy lelépjek. A táskámat viszont a padon felejtettem... Már elég későn kaptam észbe, és fordultam vissza. Amikor megláttam a tatyót, felcsillant a remény, de amint láttam, hogy a kis zseb nyitva, már sejtettem, hogy a telefonnak lőttek. Ezen félelmem be is igazolódott. Gyorsan pénztárca kutatás, az megvolt hála (jó hülye szokás miatt ott tartom a Tündüs és az én irataimat is...). Anyu pont készült elmenni, a kaputelefont nem vette már fel, de szerencsém volt, és pont jött a kapun. Elsírtam neki a bánatom, jött egy szomszéd, az fel is hívott, de már nem csörgött. Majd ugye, mivel egy lakótelepen nincs sok titok, természetesen akadtak szemtanúk, és lett is egy gyanúsított. Egy nő meg is mutatta, hogy hol laknak. Kezdtem kicsit bizakodó lenni.

Csak anyu ment fel, mivel ő ismeri őket, így nagyobb esélyt láttunk arra, hogy visszaadja. Először ki sem akarták nyitni az ajtót, aztán mégis, és anyu azt mondta, ad érte egy ezrest; meg, hogy kórházba megyek a lánnyal, és nagy szükségem lenne a telefonomra, és blabla, csoda történt, és visszaadta a kiscsávó. A kis piszok már a sim-kártyát is kicserélte... Ja, és természetesen nem ellopta, hanem ki volt esve... Egy kamaszodó kis ürge volt a tettes. Nem ugattam, nem téptem meg, hisz én is voltam kamasz (és csináltam nagyon nagy hülyeségeket), de annak azért örültem, hogy az ő keze talán még az enyémnél is jobban remegett, és úgy tűnt, mintha megbánást tanúsított volna. Mondtam is neki, hogy baszki ennek a telefonnak már nem sok pénzbeli értéke van, de a családi csomagos kártyának igen, és nagyon beszoptam volna, ha telefon nélkül kellett volna átvészelni a kórházasdit, vagy drága pénzért hívogatni a férjemet...

Anyura nagyon büszke voltam, tud ez a nő valamit. Legfőképp beszélni. :) De ennek köszönhető, hogy ismerte a gazfickót, aki remélem egy kicsit tanul abból, hogy a tetteinknek vannak következményei...

Ma felhívtam a gyógytornászunkat, hát mondom nehogy már az tudja meg legkésőbb, akinek a keze jócskán benne van a nagykönyv szerinti elindulásban. Nem vette fel, de rövid időn belül visszahívott. Mondtam, hogy rakjuk le, és én tárcsázom, hogy ne az ő pénze fogyjon, de azt mondta nem kell. Majdnem 7 percet beszéltünk. Volt miről... Jah, és már tudta, hogy elindult. Elég kisváros ez kérem szépen. :)
Próbáltam a gasztrót is hívni, de nem vették fel, pedig vagy 5-ször megkíséreltem. Valamikor majdcsak felveszik... Ők mondták, hogy a befekvés előtt szóljunk oda.

A mai nap egyik kellemes eseménye, hogy nyélbe ütöttem első internetes eladásomat. :) A megmaradt tápokat raktam fel március körül, nem is hittem volna, hogy még kellhet valakinek, de szerencsére lett jelentkező.

A tündérbögyörőnek új szóval bővült a szókincse, méghozzá a eccc-cel. Szoktuk neki mondani az Ec pec kimehetsz-et, és ha a végére érünk, mondja, hogy eccc, mintegy felszólítva, hogy még egyszer mondjuk el. Nagy sláger még a Csip csipp csóka is.
Gyakoroljuk a babajeleket is, néha figyel rá, tetszik a könyv nekem. Egyelőre csak kevés jelet mutatok neki, és kíváncsi vagyok, mikor jelel vissza. Mondjuk, ha sose, az sem gond, én attól lelkesen mutogatok neki ezt-azt. Amúgy a könyvnél az győzött meg, hogy írták, hogy a pápát milyen könnyen megtanulják, és sokszor alkalmazzák is a babók, és miért ne lehetne, mondjuk a kajának is egy jele pédául.

1 megjegyzés:

  1. Figyelem,

    Jelentkezés egy gyors és kényelmes kölcsönt fizeti ki számláit, Xmas hitel, jelzáloghitel, konszolidációs hitelt, és az új vállalkozás indítására vagy újra finanszírozás a projektek egy legolcsóbb kamatláb 3%. Ne lépjen kapcsolatba velünk ma via: Henryclark003@gmail.com a hitelösszeg szükséges.

    Mi hitelesített, regisztrált és legitim hitelező.

    Akkor lépjen kapcsolatba velünk ma, ha érdekelt abban, hogy ez a kölcsön, forduljon hozzánk további tájékoztatás a hitel folyamat, folyamat, mint a hitelfeltételek között, és hogyan a hitel kerül át neked. Szükségünk van a sürgős választ ha érdekel.

    Először információkat kell ismerni: You:

    Teljes nevek: ............

    Ország: ............ ...

    Állam / tartomány: ...............

    Telefonszám: ............

    Időtartam: ............

    Szükséges összeg a Hitel: ......... ..

    House Cím / Iroda címe: ..........

    Foglalkozás: ............

    Havi Bevétel: ..........

    Családi Állapot: ......... ..

    Életkor / nem: ............ ..

    A kölcsön célja: ............ ..

    Kért-e kölcsönt előtt? (Igen) vagy (NO): ...

    Megjegyzés: Minden válasz továbbítani kell:

    HENRYCLARK003@GMAIL.COM

    gyors

    feldolgozás.

    Köszönöm.

    C.E.O / Henry Clark.

    VálaszTörlés