lassandebiztosan

2012. augusztus 11., szombat

16 hónapos

16 hónapja született a tündüs-bündüs. Ezt úgy ünnepeltük meg, hogy csaptunk egy görbe estét, ami abból állt, hogy fél 9 körül indultunk sétálni, és fél 10 előtt érkeztünk haza. Micsoda kicsapongás! :D Mindez azért alakult így, mert délután aludtunk egy jó nagyot ebéd után, és fél 7-kor úgy szóltunk a kisasszonynak, hogy nem ártana felkelni, és uzsonnázni... Mondjuk ő fél 4-kor aludt el, én hamarabb, az apja próbálta rávenni, hogy aludjon már. A délutáni altatások neccesebbek. Erről jut eszembe, hogy az alvások és a fogzás viszonylag zökkenőmentes. Tegnap vettem észre, hogy kibújt a jobb felső szemfog, így már 14 db gyöngyöcskét kell sikálni. :) A rohamtempójú fognövesztések ellenére is nyugodt éjszakáink vannak szerencsére. Megmondom őszintén, nem is emlékszem rá, hogy mikor kelt fel esténként. Ja, de mégis, egyszer a kórházban felsírt, de könnyen visszaaludt. A délutáni alvások meg szerintem azért indulnak nehezen, mert még nem tudja magát annyira kifárasztani rohangászással.

Kommunikáció: A babajelekre egyelőre nem reagál, néha azért figyel, hogy a bolond anyja mi a francot mutogat. :)
A szókincse bővült a "de" szóval. Rá is jöttem gyorsan, hogy honnan szedte: az apja szokott elég sűrűn olyanokat beszélni, amikre én csak egy hangos de!-vel válaszolok, ami természetesen azt jelenti, hogy nem. A hangsúlyt is leutánozta, és tegnap az egész bolt is a dezésével volt tele, cuki nagyon. Továbbra is hangoztatja a gépfegyvert utánzó hangot, ami kb ilyen: trrrr-trrrrr-trrrrr.  Ha dühöng, akkor lerölerölerőőő-zik, meg brümmög. Ilyenkor is zabálnivaló. :)

Szemüveget hordja, kopkopkop. Bátrak voltunk, mert még biciklizéshez is rajta hagytuk, a vakmerőségünkhöz hozzájárult az, hogy a sapka rögzítette kicsit...
1 hónap múlva kontrollra kell menni. Eldöntöttem, hogy bekeményítek, és ha véletlenül megmakacsolja újra magát, és ha folyamatosan leszedegeti ismét a fejéről a szemüveget, a tapasztásból nem engedek. Pár nap takarással szemmel látható javulás van a kancsalság terén, szóval muszáj szigorúnak lennem.

Erről jut eszembe, hogy nemrég kaptunk aranyos gyümölcsmintás szemtapaszokat Évitől, blogja ITT található. Ezúton is szeretném megköszönni, a szemüveg ledobálós korszakban biztosan nagy hasznát fogjuk venni, lesz még olyanunk úgy érzem. Ki is próbáltuk már, és sokkal jobb, mint amit a mi dokink írt fel. Ez kisebb, és nem szedi úgy le a bőrt, és még cukibb is, szerintem majd mondom legközelebb, hogy ha lehetne, ilyet írjanak inkább. A postaköltséggel még lógok, azt szeretném mindenképp rendezni, de szita agyam van. :( Ígérem egyszer odaér!

Mozgás: Mikor előadta a nagy világszámot, én egy kicsit azért elragadtattam magam, és úgy voltam vele, hogy jó, akkor már jár. Ez azért nem egészen van így. Férj mondta is, hogy ez még nem teljesen az, én meg csak néztem, hogy mi ez a negatív hozzáállás, miért ilyen izé, de útközben rájöttem, hogy csak reálisan látta a dolgot. Én többet képzeltem bele, mint ami. Önállóan még nem áll fel, és úgy tűnik a kapaszkodás nélküli járás sem érdekli. Pedig nem esett el, elméletileg semmiféle rossz élmény nem kapcsolódik hozzá, nem is erőltettük, és mégis úgy tűnik, hogy abszolút nem akarja. Olyan szinten nem, hogy már a házit sem tudjuk vele csinálni, mert 1 lépés után már guggol le, és mászik. :( Ha csalogatom, akkor is, ha nem éri el a biztos kapaszkodót, még ha egy hangya fingnyi híja is van, inkább leguggol, mászik egy negyedet, és feláll. Pedig tudna... Tudom, türelem, de kicsit unjuk már a várakozást. (Meg azért akaratunk ellenére befurakszik a gondolatainkba a volt dokink "diagnózisa".)

Kapja továbbra is a tejet, és tegnap háromszor, ma kétszer kakilt, és tökéletes állagúak voltak. :) A tegnap reggeli kicsit keményebb volt, és erőlködött is, már kezdtem megijedni, de azóta szerencsére semmi ilyen nem volt. Jövő héten emelek az adagon, és majd elválik. Ezek azért nagyon biztató jelek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése