lassandebiztosan

2011. december 27., kedd

Gyógytornásznál

Október 18-a óta viszem a Cukit gyógytornászhoz. A második alkalomkor már akkor elkezdett görbülni lefele a szája széle, és folyni a könnye, mikor meglátta a gyógytornászt. A kezelés alatt pedig keservesen sírt, elejétől a végéig. Nem érdekelték a játékok, semmivel nem sikerült elterelni a figyelmét. Mi meg őt túlkiabálva beszélgettünk. :)
 A legnehezebb az, hogy közben nem lehet megfogni, megvigasztalni, pedig az ösztön azt diktálja, hogy tépd ki annak a nőnek a kezéből, aki "nyúzza". És olyan könyörgően tud nézni azokkal a gyönyörű kék szemekkel, hogy csak na. Mindig a cél lebegett a szemem előtt. Viszont erősnek kell lenni, és ez is, mint sok más, idővel egyre elviselhetőbb lett. A végén nagyon jó érzés megbabusgatni és megpuszilgatni a kis hőst. Azért van tüdeje, hogy bír bőgni megállás nélkül 1 órán keresztül, bár már hasfájós korszakában is bizonyított, a rekord: 3 óra sírás megállás nélkül. Hallottam olyan szülőt, aki azért nem vitte többször kezelésre, mert nem bírta elviselni, hogy bőg a gyerek. Inkább most hallgatom végig, minthogy később számolnom kelljen a lelkiismeretemmel, és minél később történik a beavatkozás, annál tovább tart a fejlődés.
 Bíztam benne, hogy elég lesz a heti 1 kezelés.
 Már kétszer eljött férj is. Az elsőnél még én noszogattam, hogy nézze meg, hogy mire adja ki a pénzt, a másodikra önként jelentkezett. Azt hittem kevésbé fogja bírni a bőgést, de tévedtem.
   A kezelések hatására hamar megtanult 4 irányban forogni, körbe-körbe és hátra kúszni, úgyhogy nagyon jól reagált.
 A 9. kezelésnél csoda történt: elkezdett játszani, és csendben tűrte a megpróbáltatásokat. Olyan nagyon büszke voltam rá! A gyógytornász is megdicsérte. Én azt gondoltam, ő olyan baba, aki mindig tiltakozni fog ellene, de megint pozitívan csalódtam. Ez a jó a pesszimizmusban, csak pozitív meglepetés érhet. :) A 10. tornán is hasonlóan ügyes csajsziként viselkedett. Azt mondta a Dévényes, hogy lehet, hogy a kisasszony majd bemászik a karácsonyfa alá. Magamban gondoltam, persze-persze, nem igazán akartam ezt elhinni. Mondjuk az első kezeléskor mondta, hogy majd ne lepődjek meg, de változni fog az alvása, torna után, ha lehet ne keltsem fel, had aludjon. Mondom nem ismered te az én nappal nemalvó lányomat, de végül csak igaza lett. 2 óra szundit lehúzott egyben, én meg nem győztem csodálkozni. Bíztam benne, hogy ismét igaza lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése