lassandebiztosan

2011. december 16., péntek

A második trimeszter

Nagyon élveztem a terhességet. Annyira jó érzés volt, hogy fejlődik bennem egy életke. Mikor már éreztem a mozgását, afelől is visszajelzést kaphattam, hogy minden rendben odabent. Napról napra jobban gömbölyödtem, kár, hogy már nem volt jó idő, így mutogatni annyira nem tudtam, pedig szívesen tettem volna. (Egy szomszéd szülés után azt mondta:-nem is tudtam, hogy terhes voltál.)
 Majdnem 1 éve készült ez a kép a pöttömről. Apja ekkor tette le a cigit. Egy élmény volt a 4D-s UH. Bár akkor eléggé elkenődtem, mikor közölte a vizsgálatot végző úr, hogy már meszes a lepény. Kétségbeestem és elszomorodtam.Azt mondta, h ez még nagyon korai. A hazafelé utat végig bőgtem, aggódtam, nehogy valami baja legyen.
 Később a  nőgyógyász csinált pluszban UH-okat, de mivel nőtt, azt mondta nem kell vele foglalkozni, de azért elküldött fájásmérésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése