lassandebiztosan

2013. március 31., vasárnap

Vérvétel eredménye

 Már egy pár napja megkaptuk, és hát azért nyugodtabb lettem volna, ha nincs ennyi eltérés, összesen 8 plusz és 1 mínusz. Természetesen marharépa lévén egyből rákerestem... Kijött mindenféle ijesztő lehetőség. Sejtettem én, hogy a gyerekeknél másabb lehet a határérték, de azért sikerült betojasztanom magam rendesen... Itt van például a foszfor és kalcium szint. Felnőtteknél az az érték, ami a Tündérképűnek van, már mindenféle szomorú és veszélyes kórképet jelezhet, de szerencsére megtaláltam, hogy a pinduriknál ez teljesen normális, hisz ők épp csontot növesztenek, amihez nem árt, ha a vérben sok ilyen anyag van... Szóval, ha adhatok egy jó tanácsot, ne elemezzétek a gyerek vérvétel eredményét gyerekorvos bevonása nélkül! Úgy volt megbeszélve a neurológussal, hogy telefonon keresztül megdiskuráljuk a leletet (csak persze nem bírtam addig várni, ezért gugliztam...), végül sikerült megnyugtatnia. Sok érték lehet életkori sajátosság is, de mindenesetre örülök, hogy a gondozásába vette a Cukkerinszkát, és félévente rápillant. Ha valakinek szüksége van Csongrád megyén belül egy aranyos, becsületes gyermekneurológusra, szóljon bátran, és küldöm az elérhetőségeit. Tényleg nagyon meg vagyok vele elégedve (nálam ez elég ritka, mert a sok negatív tapasztalat miatt bizalmatlan vagyok az orvosokkal szemben), és én azt gondolom, hogy sima rendelésen is normális lehet. (Majd kiderül, mert augusztusban oda hívott vissza, nem a magánrendelésre.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése