lassandebiztosan

2013. március 20., szerda

Ezek vannak


Tegnap voltunk konduktornál, és most  nem újabb TSMT-feladatsort gyakoroltunk be, hanem sokkal izgibb történt: akadálypályázhatott a nallány. És tetszett neki! :) És bemászott az alagútba!!! Eddig, ha voltunk játszóházban, nem tudtuk rávenni, de most sikerült. Kis ügyim! :) Lehetett még padon menni, ez is elnyerte a tetszését, meg hullámzó kék valamin, amit  nem tudom hogy hívnak. Voltak még korongok, amiknek a színe és a felülete más-más volt, és ezeken is lehetett lépegetni. Ezen kívül még ott volt a trambulin is. És magától felmászott, meg le is. Először nem igazán értette, hogy ez mi ez, de mondtam neki, hogy rugizzál, és édesen elkezdte rogyasztani a térdeit. :) És vigyorgott. A pörgős szék továbbra sem a kedvence.
 Rajtunk kívül volt még egy 4 éves kisfiú az anyukájával és az apukájával. Utóbbin végig volt egy érdekes kötött sapka. :O Nem akarom őket bántani, mert utálom az ilyet, és mi sem a felsőbb tízezerből származunk, sőőőt, de hogy el tudjátok képzelni őket, szóval olyan földműves kinézetűek voltak, és olyan aranyosan butácska benyomást keltettek. A férfinak fekete cserepes volt a keze. Amúgy ez nem kosz, én is dolgoztam napszámban, és ez olyan, ami nem jön le, amíg az ember ilyenféle munkát végez. Egyetlen dolog nem tetszett: túlságosan közvetlen volt az úr a leányzómmal. Nyújtotta a kezét felé, a kis bambám meg szerintem a sokktól odanyújtotta, és így közös erővel felkerült a trambulinra. Még ott is fogta a koma a kezét, és amint mondtam neki, hogy lesz szíves elengedni, mert az én gyermekem nem igazán tolerálja az ilyesmit, ezt egy morgásfélével meg is erősítette a Muci. :) Ha legközelebb is lesz hasonló jelenet, majd megkérem szépen, hogy mellőzze az ilyesmit. Én amúgy sem nagyon szeretem, ha idegenek nyúlnak hozzá a gyerekhez (jó, néha már a beteges kategória határát súrolom: emlékszem, hogy milyen idegrohamot tudtam kapni, mikor a pár hónaposomnak mindenki a kezét simizte, amit utána jóízűen nyammogott. Természetesen nem lett baja, de ez az én rigolyám. Nem vagyok tisztaságmániás, és nem hipózom a kezét, és tudom, hogy szüksége van a bacikra, szóval semmi ilyesmi, de van egy csomó dolog amitől feláll a hátamon a szőr). Amúgy jószándékból csinálta az úr, nem is haragudtam érte, csak nem örültem neki. Mikor mentünk ki, kikísért a konduktor, és mondta, hogy amúgy nagyon rendes pár, becsülettel hozzák a gyereket, meg ilyesmi. Remélem nem azért mondta, mert az arcomra volt írva egy kis megrökönyödés, mert tényleg semmi bajom nem volt velük az említett incidensen kívül.
 Egyébként Hancseszka abban is fejlődést mutat, hogy ránéz a gyerekekre. Picit eddig is rájuk pislantott, de nem így. Még mindig nincs benne az a nagy érdeklődés, nem megy oda hozzájuk, nem mosolyog rájuk, de azért már ez is valami. :)

 Lehet, hogy az akadálypályázás miatt bátorodott fel, mert amint hazaértünk, a kis műanyag székére felmászott, és elkezdte ringatni magát előre hátra úgy, hogy közben guggolt a támlával szemben. A szék meg inogott össze-vissza. Mondtam neki, hogy a nem rendeltetésszerű használat balesetet okozhat, de nem hallgatott rám, és ma felborult. o.O Hátha így megtanulta.

 Ma sms hangra ébredtem, és boldogan olvastam, hogy elküldték az emelt családi pótlék különbözet elmaradt 2 hónapját. :) Ebből arra következtettem, hogy akkor megkaptuk, és ez felettébb jóóó! És talán 1 hete, ha feladtam a levelet, gyorsak voltak nagyon. (Az utazási költségtérítést is nagyon hamar utalták, úgyhogy most kivételesen egy árva szavam sem lehet az ügyintézéssel kapcsolatban.) És így szerencsére meg tudjuk venni szülinapjára a trambulint. :))) (Mi a fene kerül abba olyan sokba??? Újan 8-10ezer, használtan is 4-5 rongy...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése