lassandebiztosan

2013. március 15., péntek

Napirendi kártyák

 Mikor legutóbb voltunk a koraiban, a gyógypedagógus javasolta, hogy bontsuk le képekre a foglalkozást, hátha így egy picit együttműködőbb lesz a drága, mert nem viszi túlzásba... Olyan egyszerű dologra sem tudjuk rávenni, hogy a hozzá gurított dömperből kivegye az általunk belehelyezett játékot. Viszont a bubifújás a mindene. Fújni nem akarja, de azért a száját odatartja. :D A gyertyáról meg azt gondolja szerintem, hogy ha erősen nézi, akkor sikerül eloltania. ) Pedig olyan jó lenne, ha megtanulná, és akkor a szülinapi tortáján lévőt is el tudná fújni. Még addig van idő, hátha.
 Azt is javasolta N. néni, hogy próbáljuk meg a mindennapjait is megsegíteni vizuálisan, hátha együttműködőbb lesz. Ezért gyártottam pár kártyát. Khm..., mit ne mondjak, gyönyörűek lettek. :) Megpróbáltam házilag laminálni irattartó fólia, és cellux segítségével, de elég macerás, és sok idő, és még a végeredmény is tovább rondít a látványon, így a legújabb darabokat inkább megcsináltatom, nem szenvedek ennyit. :)
 Lehetne készen is venni, de mondom mekkora buli rajztudás nélkül "alkotni". (És ugye a siralmas anyagi helyzetünk is jó kis motiváció volt, hogy sk csináljam...) Esküszöm, egy óvodás szebben tud rajzolni. :D Főleg az emberi alakokkal vannak problémáim. A kedvencem amúgy a TSMT-t jelző kártya lett. Pálcika emberkéknek indultunk, de végül ilyenek lettünk. Direkt rajzoltam fancsali fejet magunknak, mert bár legtöbbször jó hangulatban telnek a gyakorlatok (néha sikerül elröhögni is, a gyermek meg ilyenkor nem nézi jó szemmel vihorászó szüleit), de izzadunk rendesen. Olyan karizmom van már, hogy nem igaz!

Íme ezek a remek gyöngyszemek (lehet, hogy nem rakom fel a Pinterest-re :D ):

Fent a TV-zés (Bogyó és Babócával, rögtön jön a magyarázat), lent pedig a kedvenc kártyám, a torna. :D Igazán valósághű az ábrázolás... :)

Valahogy így kell: egyik oldalon szépen egymás alá időrendi sorrendbe felpakoljuk az eseményeket a rendezetlen képhalmazból

:D Ezek pedig a fejlesztések feladatait, és a gyógypedagógust jelző kártyák. A dömper férj műve, én képtelen voltam rá. És ezek olyan szerencsés darabok, hogy laminálódtak is a kezeim által. :O

 És hogy a felismerhetetlen TV-be miért pont a Bogyó és Babóca lett rajzolva? Igen, elérkeztünk ahhoz a történelmi pillanathoz, hogy Hancsedli  több percen keresztül nézte azután is, hogy véget ért a főcímdal. Eddig csak az kötötte le. 

 Ma kezdtem el mutogatni neki a kártyákat, és nem tudom, hogy ennek hatására -e, de nem kellett harcolni az etetőszékbe való betuszkolás közben. És még eszik is. Viszont most inni nem hajlandó. :S De ő tudja! Jah, és sokszor italozik tisztábatétel közben, és ma épp a nagydolgából szabadítottam ki, így nem tudtam elvenni azonnal őnagyságától a cumisüveget, miután elég volt az inni 2 korty után. Erre bedühödött kissé, és beledobta a kaksiba. Örültem... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése