lassandebiztosan

2012. június 25., hétfő

Úgy volt, hogy...

... ma kimegyünk a strandra, de az időjárás közbeszólt. Aztán beértük volna egy sétával, de szakadó esőben kihagytuk. A Jóembör szabin van 1 hétig, majdcsak lesz ez alatt kánikula, vagy legalábbis esőmentes meleg, ha meg nem, akkor megyünk uszodába és kész. :) Úgy várom már, kíváncsi vagyok, hogy fog neki tetszeni a nagy víz. :)
A drágalátos fürdőruhámat még be sem vetettem élesben, de már varrni kellett. A csipke résznél megadta magát, pedig csak kétszer, ha napoztam benne...

A sétakimaradásnak azért nem örültem, mert van egy olyan furcsa szokása, hogy a babakocsiban iszik, itthon úgy kell nyösztetni. Miért finomabb ott??? Nem értem ezt a jányt. :) Ja, és még mindig nem iszik egyedül cumisüvegből, hiába a fogantyú, az itatófej, hidegen hagyja. Próbálom rávezetni,  hogy milyen csodás is egyedül vedelni, de nem hatódik meg. Ha meg véletlenül rá merészelem tenni a kezét a fogóra, egyenesen felháborodik...És kiakad, mint pelenkázáskor. Nem tudom, miért gyűlölte meg ennyire, de kell vele küzdeni rendesen. Persze legtöbbször csak engem örvendeztet meg ezzel, az apjának állja...

 Amúgy egy tündér, és végre már nem kell porszívózni sem őkelmét, múlóban a takony, azt hittem sosem lesz vége, 2 hétig tartott.

Imádja a zenét. Voltunk boltban, és tök türelmes volt, és csak rázta a sejhaját a bevásárlókocsiban. :) Mondjuk szinte egész nap szól a muzsika itthon is (és ha kazetta lenne, már rongyos lenne...), lehet ezért is táncol még a harangra, vagy egy kopácsolásra is. :D Most van egy kedvenc dalom, Gryllus Vilmostól a Katicabogár:

"Domború hátam, pöttyös a szárnyam,
baktat a fűben hat pici lábam.
Mászom a dombra szárnyamat bontva,
ringat a szellő, ez csak a dolga.

Szállok az égen, nap süt a réten,
hét kicsi pöttyöm csillan a fényben,
ámde megállok, rád ha találok,
nyújtsd fel az ujjad: arra leszállok."

Tetszik a szöveg, meg a dallam is, bár az album többi száma elég érdekes. (Az egyikben valami 10 feleségről énekel, meg hogy a tigrisnek az eledele a többi állat. Ok, hogy így van, de olyan fura. Na mindegy.)
Kedvencei, amikre a legjobban felcsillan a szeme, és széles mosollyal reagál az az: A part alatt és a Ha én cica volnék, meg az Icipici házikó. Szereti még a Babazenéket is, de azok nekem nem tetszenek annyira, azért már kezdem megszokni őket. Néha egy kis Depeche Mode, és Kiscsillag is szól ám, csak hogy tudja, mi még a jó. :)

Továbbra is sokat játszik építőmunkást, annyira falat, ahogy koncentrál. És azok a hurkák?! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése