lassandebiztosan

2012. június 5., kedd

Torony, akció, szünet

Pár napja elkezdett építeni tornyot az életem. Először a poharakból, ma viszont már a puha legókból is többet egymásba pakolt. Ha nem sikerül neki, azon jól bedühödik, és csapkod. :S Egyre erélyesebben mutatja ki a nemtetszését. :) Ilyenkor is zabálnivaló. Csak hangos...

Kezd egy kicsit bújósabb lenni, bár azért még lenne mit tanulnia... Én agyon tudnám gyömöszölni, puszilgatni egész nap, de őkelme valahogy nem igényli. Van, hogy el is lök magától. Ezen kicsit meg is szoktam sértődni. Na nem véresen komolyan, de azért rosszul esik. Kis büdös! És szó szerint is, ugyanis szerencsére minden nap van kaki. Erről meg a gabonapép jut eszembe. Eleinte úgy voltam vele, hogy rablás, hogy a 225 gr-ért 7-800Ft-ot kérnek, de nagyon sokáig elég, jól megduzzad. Arról nem beszélve, hogy most a Rossmanban iszonyú jó árban van: ötszáz valamennyiért árulják. Most ez a bolthálózat nagyon belendült az akcióikkal, állandóan van valami, van ez a Rossmanó kártya is, és ami szinte hihetetlen: 300 Ft-ért vettem Neogranormonn popsitörlőt. Én régebben inkább a DM-be mentem, de mostanában az akcióik siralmasak, na meg mióta 300 pízért adnak egy pontot, nem nagyon húz oda a szívem, vagyis a pénztárcám...

Ma voltunk Dévényen, és egészen elfogadhatóan viselkedett, még egy kis tánci féle is volt. És ami egy nagyon jó hír: pihenőt kaptunk, jövő héten nem kell menni. :))) Mi meg úgy belemerültünk a gyógytornásszal a pelenkákról való beszélgetésbe, hogy elfelejtettem perkálni. Később persze pótoltam, de ez is jelzi, hogy tudok nagyon szétszórt lenni. És ha már akciók és pelus: lehet, hogy sikerül 40 Ft-os darabáron venni. Azért nem mindegy, amit most vettünk, az 67 Ft. Dada márkájú lenne az új, jónak tűnik, és jókat olvastam róla. Majd elválik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése