lassandebiztosan

2012. június 7., csütörtök

Kalóz lesz...

Voltunk ma a szemészeten. Nagyon rendesek voltak most is, nem kellet várnunk. Bementünk egy sötét szűk szobába, a Cuki az ölembe, doktornő meg világított a szemébe, miközben valami lencseszerűket tartott a szeme előtt. Nagyon jól tűrte, nem is gondoltam volna. Én felkészültem arra, hogy vért izzadva kell majd lefogni, és hogy üvölteni fog. Ehelyett nagyon hősiesen tűrte, pedig sokáig nézegették a szemét. A kulcsot meg a zárban hagyták kívülről, és egy kint "garázdálkodó" kisfiú bezárt minket. :D Az anyukája szerencsére kiszabadított bennünket. Erről eszembe jutott, hogy a drága férjuram is bezárt már: a WC-be. Majd beletört a zárba a kulcs, 40 percet voltam fogságban. Én már könyörögtem, hogy hívjuk a tűzoltókat, hogy szabadítsanak ki. Nagy nehezen kifeszigettük közös erővel az ajtót. És ekkor Tündüs már bent volt a hasamban, csak még nem tudtunk róla...

Az egyik szeme +0,75-ös, a másik meg +1-es, szóval kell szemüveg. Meg tapasz is. Bár nem bandzsít állandóan, hanem csak ha fáradt, de azt mondta a dokinő, hogy megelőzésképp le kell ragasztani, nehogy az agya dominánssá tegye az egyiket. 3 hónapig minimum kell matricázni, ennyi idő múlva kell menni kontrollra. Egyik nap az egyiket, majd a következőn a másikat kell takarni. Ma tartottunk egy főpróbát, nem volt boldog tőle, próbálta leszedni, de ha belemerült a játékba, egy ideig nem birizgálta.
Néztünk szemüveget is. Kár, hogy már nincs támogatás a szemüvegekre. Ez genyóság!!! Pedig már megálmodtam neki egy jóféle esztétikus SZTK-s keretet, de sajnos azok az idők megszűntek. Pedig nekem még olyan volt.

Találtunk egy keretet, elég borsos az ára: 19 ezer. Rablók!!! Láttunk 9-ért is, de annak ilyen felnőttes volt az orr része, és azzal feltevéskor majdnem kiszúrtam a szemét, és szerintem nem is olyan strapabíró, és még a lencse része is kisebb volt. Lazán kikukucskált mögüle, így maradtunk a drágábbnál. És ehhez az árhoz még jön a lencse, így 25 rongyunk bánta, hogy örökölte csodás tulajdonságomat.  Nem sajnálom rá a pénzt, csak azt, hogy nem nagyon van miből. Bár kiderült, hogy nem csak a jövőhéten nem kell menni gyógytornára, hanem ezentúl mindig csak kéthetente kell vinnem a leányzót, így ez pont jókor jött.

Hétfőtől meg együtt a két dolog. Kíváncsi vagyok, hogy fogja tolerálni szegénykém. Nem kellemes 1 szemmel nézni, de muszáj lesz megszoknia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése