lassandebiztosan

2012. január 8., vasárnap

Próbálkozásaink

Jelenlegi próbálkozások kaki ügyben: éhgyomorra kamilla tea. Vettünk probiotikumot, azt rakok a reggeli tápba. Minden pelenkázásnál pocakmasszír. Kerülöm a krumplit, banánt, rizses tejpépet, répát. Ha üvegest kap, vízzel hígítom. Főként brokkolit, tököt, sütőtököt, zöldborsót kap, minimális almát. Próbálkoztam naranccsal és mandarinnal, de nem szereti. Ma megpróbálok vele kibánni, hígítom vízzel, és rakok bele cukrot. Tudom, fúj cukor, de a teát sem issza meg nélküle. Eleinte több hétig próbálkoztam sima vízzel, amit egyáltalán nem volt hajlandó meginni. Aztán nem volt mit tenni, muszáj volt cukros löttyöt adni, mert a táp mellett ugye itatni kell. Tegnap joghurtot evett szilvával. Eddig instant teát kapott a kisasszony, már azt is meggyanúsítottuk hasfogással, így most mellőzzük, hátha. Helyette kamilla és édeskömény + gyümölcslé. Minden nap kap Mira vizet is. Plusz nem várunk annyit (3-4 napot) a kúppal. Én úgy érzem a tőlünk telhetőt megtesszük, de én már nem hiszem, hogy bármi is segíthet. Remélem, hogy nem szervi ok van a háttérben!
 Az, aki még nem volt ilyen helyzetben, lehet, hogy nem érti, hogy miért foglalkozom ennyit ezzel (is), de igenis zavar, hogy még hashajtók ellenére is csak nehezen megy. Milyen naiv voltam, mikor azt gondoltam, hogy majd magától fog mozogni és kakilni. Másoknak ez olyan természetes, mi meg minden szarért megküzdünk. De viszont megint másoknak meg még ennél is több problémájuk és nehézségük van, és örülnének, ha csak annyi lenne a bajuk, mint nekünk, de én most eléggé el vagyok keseredve. :(
 Ha esetleg volt más is hasonlóan szorult (szó szerint) helyzetben, szívesen veszek bármilyen tanácsot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése