lassandebiztosan

2012. január 14., szombat

Kelemes események + a megoldatlan ÜGY

Végre! Az ablakban ácsingózva mit látnak szemeink? Madarakat! Úgy örültem, hogy megjelentek! Két cinege volt vendégségben, de nem maradhattak sokáig, mert Fóti, a vérszomjas macska megzavarta a lakomát. Gondolkoztam is, hogy jó ötlet -e macskás udvarba madáretetőt kitenni, de kóbor macskák is bejárnak, meg olyan helyre raktam, ahol nagy valószínűséggel nem érik el a vadászok. :)
 Amióta a Cuki megszületett, én valamiért egyszer sem voltam képes délutáni szunyókálásra, pedig többször is próbálkoztam. Ma sikerült. Aludtam 1 órát, és nagyon jól esett. Nemrég még az éjszakai alvászattal is voltak problémáim, de szerencsére már azzal sincs.
 Kaksi ügyben viszont nincs javulás. :( Csütörtökön fel is fogom keresni a dokit, mert ez már nem állapot. Ma is csak úgy tudott kakilni, hogy fél óráig nyomogattam a hasához a lábát, közben ő meg liluló fejjel nyomott, mire sikerült megszülnie a 2 ujjnyi vastagot, ami persze kemény is volt. Annak ellenére, hogy csak székletlazító kaját és napi 20 ml (2x10 ml) Laevolacot kap. Mától 2x15 ml-t, ha az sem hat, akkor 2x20 ml-t adok. Csecsemőknek ajánlott adag: 5 ml... Megőrülök ettől! Ja, és nem azért nem hat, mert hozzászokott, eddig nem sokszor adtam neki pont azért, mert b@szott hatni, de begörcsöltette a hasát. Ki lesz nyomtatva a széklet fotósorozat, viszem a feljegyzéseimet, és nem érdekel, ha őrültnek is néz a kedves doktornő, most már aztán odacsapok az asztalra, és kinyitom a szám! (Eddig is nyitottam én, de nem eléggé.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése