lassandebiztosan

2014. március 13., csütörtök

Köszönjük!!!

Hétfőn jött a postás és hozott csomagot. :) Néztem rá hülyén, hisz azt hittem, hogy futárszolgálatos fogja kihozni, de nem így történt. Erre a csomagra számítottam, ugyanis egy kedves olvasóm megkeresett email-ben, hogy mit szólnék egy ilyen vizuális ingeres dologhoz (választhattam is, a másik csillagkivetítős óra lett volna, de emellett döntöttem. Ez az óceán projektoros lámpa volt a dobozban:




A képek nem adják vissza, valójában sokkal jobban kivetíti és ahogy mozog... de egy kis ízelítőt azért ad. Tényleg olyan, mintha az óceánban, tengerben lenne a szoba. A Cuki úgy hívja, hogy tenger. :)
És hát ő ugye odavan a vizuális ingerekért (ezért szór, ezért a kedvenc játéka a szem előtt rázott cipőfűző), ez meg nagyon is az. Köszönjük szépen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése