lassandebiztosan

2013. április 30., kedd

Csak röviden

 Egyszer majdcsak utolérem magam, és végre sikerül összefoglalnom, hogy milyen is a Cuki mostanság, és a levelekre is igyekszem válaszolni.

 Sajnos hülye voltam, és sok időt pazaroltam egy olyan emberre, akire kár volt, és akivel szerintem nincs minden rendben. Még a régi blog kezdésekor ismertem meg (2011 végén). Már az első hozzászólása is okoskodó volt, de egyébként szimpatikusnak tűnt (elég rossz emberismerő tudok lenni...). Sajnos fb-on is az ismerősöm lett, és itt kezdődtek a gondok, ugyanis sokszor olyan dolgokat osztott meg, amik engem felháborítottak. Tudom-tudom, be kellett volna állítani, hogy ne lássam a bejegyzéseit, de ugyanakkor vártam is rá, hogy egyszer leírjam neki a véleményem. Amúgy szerintem tényleg súlyos gondok vannak vele, a blogjait állandóan költözteti, mintha menekülne, fb-on is van vagy 3 profilja... Nagyon nagy a szemellenzője, és csak az ő igazát ismeri el, abszolút szűk látókörű. Bemásolom a "búcsú levelünket":

Én: Csak búcsúzni jöttem. Nagyon félreismertelek, mintha egész más ember lennél most, mint akkor, mikor megismertelek. Régebben sokkal őszintébbnek tűntél, de lehet, hogy csak egy álarc volt, nem tudom, de nem is érdekel.
Sajnálom, hogy raboltuk egymás idejét.
Minden jót!

Ő: Én sem azt láttam most, akit akkor hittem rólad, hanem egy kétszínű, alattomos álszent képmuatót.

És ezután a bájcsevely után (amire én úgy érzem, nem szolgáltam rá, mert mindig megadtam neki a tiszteletet, és nem hordtam le mindenfélének) tiltólistára tett fb-on, óh, vajon hogy élem ezt túl. :D Mindenesetre tanulságos volt.

 De mivel most nagyon dolgozom azon, hogy ne csak a rosszat lássam, muszáj vagyok leírni azt is, hogy szerencsére azért ez inkább a kivétel. Vagyis hála, inkább segítőkész, megértő és normális emberekkel hoz össze a sors az interneten keresztül. :)

 A főszereplő kisasszonykáról legalább egy képet hozok, ha már írni nem írok róla egyelőre, de hamarosan majd szöveg is jön:

Homokszóró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése