lassandebiztosan

2014. május 21., szerda

Az első pelyhes lakkom

Még múltkor mentem pelenkáért a Rossmann-ba és persze meg kellett állnom az akciós körömlakkoknál, és nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy 200 Ft-ért árulták a NYC - 010 Top of the Gold pelyhes fedőlakkot. Persze gondolkodás nélkül ment a kosaramba. :)

Egy ideje már szerettem volna olyan ombre manikűrt, aminél körmönként van változás. Nem vagyok elégedett a végeredménnyel, mert pl. a középső-és gyűrűs ujjam közt szinte alig van különbség, míg a mutató és középső közt meg túl erőteljes... Mindegy, azért nem mostam le egyből, pár napig fent hagytam.
Lehet, hogy jobban sikerülne a színátmenet, ha fehérrel és feketével kevernék egy árnyalatot, de ebbe még nem mertem belefogni.


Ezután kipróbáltam az újdonsült fedőlakkot, ami nem mellesleg az első pelyhes fedőm. Nagyon tetszenek ezek a fajta lakkok, talán még jobban, mint a csillámosak. És főleg mattítva, így egy olyan réteget is kaptak a körmeim.




Felhasznált lakkok:
NYC - 011 Anise green
Essence -150 upper green side
Essence -159 the green & the grunge
Astor - 116
Max Factor -15 Glam Green
NYC -010 Top of the Gold
Miss Sporty Check Matte

4 megjegyzés:

  1. Nekem csak az az egy bajom van ezzel a lakkal, hogyha túl sokat visz fel belőle az ember lánya véletlenül, eléggé csúnya lesz a hatás, de kétség kívül szép darab. Valahogy addig még nem jutottam el, hogy lemattítsam eddig mindig fényesen használtam, de ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
  2. Én még csak egyszer próbáltam, így nincs sok tapasztalatom, de köszi, hogy felhívtad erre a figyelmem. Pár éve elképzelhetetlennek tartottam, hogy valaha is csillámos/pelyhes lakkom legyen, így már ez nagy szó nálam, hogy egyre inkább tetszenek és szívesen hordom őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan és nagy kedvencem! :) Szerintem jó lett a színátmenet, simán elhordanám én is :)

    VálaszTörlés