lassandebiztosan

2012. február 1., szerda

A titok

3 és fél hónapja járunk Dévényre, amit eleinte végig üvöltött a leányzó. De volt két alkalom, mikor nagy megdöbbenésünkre viszonylag csendben tűrt, nem hadakozott. Sőt, még játszott, és gagyarászott is. Két egymást követő alkalommal is halk volt a csemete. Abban reménykedtünk, hogy most már ez így is marad. Ám tévedtünk, mert a következő alkalommal ismét jelét adta nemtetszésének, de nem is akárhogy. Gondolkodtam, hogy vajon milyen körülmény volt más a csendes alkalmakkor. Mindkét esetben elmaradt a torna előtti alvás. Nem bírtam rávenni, pedig egyébként olyan 11 körül szokott szunyókálni.
 Ma gondoltam tesztelem az elméletem. Nem hagytam aludni. Szeretett volna, de kitartottam az elképzelésem mellett. És bejött! Nem akarom ezt sem elkiabálni, de olyan jól viselkedett, hogy csak na! Játszott, elvolt, és csak néha adott ki negatív töltetű hangot. Még táncolt is. Négykézláb. Úgyhogy szerdánként nincs délelőtti szunyóka. Bőgés nélkül sokkal együttműködőbb, és az izmait sem feszíti úgy be, és nem mellesleg mi is tudunk normál hangerővel beszélgetni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése