lassandebiztosan

2012. február 6., hétfő

Pápá és rock 'n' roll

Pénteken végre kimozdultunk. Elmentünk uszodába. Nagyon jó volt, bár furcsa volt, hogy nincs velünk a leányzó. Rá a mama vigyázott, és jól viselkedett. Eleinte féltem, mit fog ahhoz szólni, hogy nem vagyunk vele, de nagyon ügyesen vette az akadályt. Nálunk csak tusoló van. Jobb, mint a lavór, de eszméletlenül hiányzik a kád. Mikor terhes voltam is végig fürödtem, pedig az utolsó hetekben beleragadtam a kádba, és férjnek kellett kiszabadítania, de akkor sem voltam hajlandó tusolni. Ezért is esett nagyon jól a fürdőzés. Szaunáztunk is, és végre nem fáztam.
 A Cuki egy hete tud pápázni. Olyan édes! Párszor kellett megmutatni neki, és már tudta. Viszont nem jár ám mindenkinek! Csak babáknak, és egy alkalommal a hónak óhajtott integetni.
 Mindeközben 2 fogat növeszt, de ilyen téren szerencsések vagyunk, mert jelenleg semmi szert nem kap rá, mégsem szenved(ünk). Éjszaka is szépen alszik. Már nagyon fehéredik az ínye, és szinte már csak egy vékonyka rétegen kellene áttörniük.
 A másik, amit nemrég tanult: fejrázás a tánc mellé. :) Kis rocker. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése