lassandebiztosan

2012. november 18., vasárnap

Mutogatós dal, szabadnap

Ma elmutogatta az Erdő szélén házikót. :) Annyira cuki, ahogy csinálja. Majdnem végig tudja, a legédesebb, mikor az ablakában nagyanyót mutatja. :D És szigorúan csak akkor, ha mi nem mutogatjuk. :)

Szabadságolva voltam kicsit több, mint 24 órára. Férj teljes egészében vállalta csemeténk ellátását, szórakoztatását, én meg lazítottam, interneteztem, és ami a legjobban esett: több, mint 2 órán keresztül csak bicikliztem. Imádom!!! Van egy jó kis binyigliút, kitekertem a legvégéig, plusz még a központban is tettem egy kört. Ekkor naná, hogy összefutottam sógornőmmel, természetesen piros lámpánál várakoztunk egymással szemben (mondjuk jobb, mint ha mindketten egy oldalon álltunk volna...), de eléggé kínos volt még így is. :S
Megnéztem Google térképen, és majd 21 km-t tekertem le. Nagyon jót tesz nekem a mozgás, általánosban jártam szertornára (csak a spárgára való képtelenség miatt nem vittek versenyre, pedig annyit nyújtottam, de nem sikerült sehogy sem...), két tanár által tartott edzésre, plusz tesi tagozatos is voltam. Aztán viszont ahogy teltek az évek, egyre kevesebbet mozogtam, s baromira hiányzik. Lehet, hogy holnap is kitekerek, mikor alszanak. :)

Ennyi jó után már nincs is kedvem arról írni, hogy Embör (attól eltekintve, hogy tök jó fej volt, hogy átvette a lány felügyeletét), elég kiállhatatlan volt... Komolyan mondom, néha úgy viselkedik, mintha megjönne neki, és akkor olyan mint egy morcos vénember, és akármit csinálok, az nem jó. Csak a poén kedvéért: most az (is) volt a baja, hogy hangos a laptopom, és ő tévézett, ami ugye bömbölt, hogy hallja, de a Cuki meg a nagy hangzavarban nem tudott aludni, így én alávaló szemét söpredék meg mertem uraságától kérdezni, hogy esetleg ne -e odaüljek az ő halk számítógépéhez, mire felkapta a vizet, és pampogott... Pedig én csak jót akartam. Nah, mindegy, hála a mozgás által termelt boldogság hormonjaimnak, nem húztam fel rajta magam. (Csak egy kicsit :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése