lassandebiztosan

2014. június 27., péntek

Pride

Nagyon-nagyon szeretnék eljutni a Budapest Pride-ra egy ideje. Idén is álmodoztam róla. Szívem szerint férjestül mennék a felvonulásra. Sajnos ő nem szeretne részt venni egy ilyen eseményen. :( (Remélem, hogy csak egyelőre nem!) Nekem ez nagyon sokat jelentene. Na de hátha idővel rá tudom majd venni. :)
Update: a poszt kapcsán megint rágtam a fülit és abban maradtunk, hogy jövőre eljön  velem. :))) Szavadon foglak ám drágám! :)

Idén az is nehezíti a felvonuláson való részvételt, hogy pont a Pride napján lesz egy melós "buli"... És hát karriert építek. Jó, ez jócskán túlzás, de olyan cégnél vagyok, hogy az ilyeneken való megjelenés elméleti síkon sokat számít (és ha karriert nem is jelent, de talán a szánalmasan kevés óraszámú melóm megtartásához hozzájárulhatik). A főnök külön ki is hangsúlyozta ennek jelentőégét többízben. Szóval idén ide mék, de nagyon nagy vágyam, hogy egyszer eljussak a melegfelvonulásra!

Lehet, hogy többeknek fura, hogy heteroként mi a f*szért szeretnék részt venni benne. Már megkaptam kommentben, hogy leszbikus vagyok. Hát, a kedves hozzászóló biztos jobban tudja a nemi identitásomat, amúgy meg ha a nőkhöz vonzódnék, nem tudom, hogy miért fájna neki ez és hogy mi köze lenne hozzá. Csókolóztam lányokkal kamaszként kíváncsiságból, de nem mozdított meg bennem semmit ott altájon. Azt meg, hogy egy muffal  /a sajátomon kívül ;) /, csináljak ezt azt, nem érzem izgatónak. Ennyi. Szóval szerintem hetero vagyok.

Áh, nem bírom magamban tartani, hisz nekem ez egy mérföldkő volt az életemben: le szerettem volna feküdni egy fiatalemberrel, de visszautasított azzal az indokkal, hogy van barátom. Meg is sértődtem, rosszul esett, undinak tartottam magam, fel is háborított, hogy hát nem köllök neki (de annyira rendes volt, hogy hajnalig győzködött, hogy nem a rondaságom miatt nem szeretett volna megfarkalni, hanem a foglaltságom miatt).
Aztán mikor teherbe estem /a férjemtől, akihez 9 éve hű vagyok! :) /, elmondtam az illetőnek, akivel meg akartam csalni az akkori páromat (ez jó pár évvel később történt, mint az ominózus visszautasítás) és még nagyon a várandóság elején jártam, így csak kevés emberrel osztottam meg az örömhírt, és ő is köztük volt és nekem ekkor "comming out"-olt és tisztán emlékszem, hogy mennyire jól esett, hogy megosztotta velem. Ekkor még ugye a pirinyóról a hasamban azt gondoltam, hogy a többségi társadalomhoz fog tartozni. Hát nem pont így lett. :D És ez is olyan fura összefüggés és bár lehet, hogy hülye vagyok, de én jelnek veszem. Hisz az autistákat és a homoszexuálisakat is rendszeresen félreértik, lenézik, kirekesztik sajnos... :( Egész más a kettő, de a társadalom viszonyulása hozzájuk szerintem jócskán hasonló... És itt már van egy közös pont. Ennyi a magyarázat, a személyes rész, hogy miért is vennék benne részt.

A "mennyire káros és visszataszító na meg persze felháborító ez a perverz magamutogatás, hát lássa a gyerekem, ugyan mit mondjak nekije te jó ééég" hozzáállású embereknek szerintem ezt érdemes lenne elolvasniuk, hisz a lényeg benne van:
"Megbotránkozni gyakorlatilag senkinek sem volt oka. Ha azok is végignézik a képeket és videókat, akiknek a fejében a homoszexuálisok még mindig úgy élnek, mint akik rózsaszín szőrös bibliát sztriptízelnek körül, most láthatják: vidám fiúkon és lányokon, férfiakon, nőkön és transzszexuálisokon kívül tényleg nem nagyon van más, úgyhogy talán kár ennyire félni."
Forrás: 444.hu


kép forrása

kép forrása

4 megjegyzés:

  1. Engem kicsit meglepett, hogy bárkinek is magyaráznia kéne heteróként, hogy miért megy a Pride-ra. Életemben először én is mennék idén, heteróként, mert ki akarom fejezni a támogatásom.

    VálaszTörlés
  2. "Engem kicsit meglepett, hogy bárkinek is magyaráznia kéne heteróként, hogy miért megy a Pride-ra." Sajnos olyan országban élünk a tapasztalataimból ítélve, hogy itt még a felvonulás tényleges főszereplőinek is magyarázkodniuk "kell"; bárminemű másság elfogadása a többségi társadalomtól nagyon távol áll, egyáltalán nem fejlett az ország ilyen téren. (Persze tisztelet a kivételeknek!!!)

    VálaszTörlés
  3. A Pride pont arról szól(na), hogy közösen megünnepeljük, hogy el- és befogadó társadalomban élünk. Az ausztráloknál pl. nagy családi banzáj, mint nálunk egy jobb majális.


    Mennék én is, csak gyerekkel nem merek. Nem a felvonulók miatt. :/

    VálaszTörlés
  4. Ennek az országnak még jócskán van hová fejlődnie (ilyen téren is). :(
    Tiszta szívemből remélem, hogy békésen fog telni a felvonulás! És egyszer akkor is eljutok!!! :)

    VálaszTörlés