lassandebiztosan

2014. június 9., hétfő

Merre tovább?????????

Szerintem ezt még a jó'sten se tudja, nemhogy én... :'(

Egy dologban viszont 100%-ig biztos vagyok: így nem fog működni, egyszerűen nem megy így tovább, mert akkor inkább az örök vadászmezőkre távozást választom, hogy ne zavarjak senkit... Se rövid, se hosszútávon nem működőképes már ez ebben a formában. Bárcsak tudnám a megoldást!!! :( Azt az utat, ami mindegyik fél számára a legkevesebb áldozattal, fájdalommal járna...

Abban azért bízom (bár lehet, ismét naiv vagyok), hogy felnőttek módjára sikerül megoldanunk ezt az egészet...

Várandós voltam, mikor ez a feldolgozás sláger volt és már akkor elgondolkodtatott, most meg pláne... A zene is tetszik, na de a klip az egyszerűen zseniális. 1:56-től bőgni tudnék... :((((




Egyébként meg egy tök vidám bejegyzést terveztem írni (egészen addig, míg össze nem szólalkoztunk emberrel...) arról, hogy menyire jó volt, hogy "gyerekmentesültünk" jó pár óráig. Majd erről is be fogok számolni, de most a "kissé" ingatag lelkiállapotom nem teszi ezt lehetővé... :( Meg g*ci álmos is vagyok...

6 megjegyzés:

  1. :-( Minden megoldódik egyszer valahogy, csak nem mindegy hogy hogy. Én 13 éve mondom a férjemnek hogy ez így nem mehet tovább aztán mégis. Néha még jól is érezzük magunkat. Megint egyedül vagyunk a gyerekkel 1,5 hónapot legalább. Nem lehetek beteg, nem mintha az akarnék csak nincs családtag aki beugrik helyettem ha átmenetileg kidőlnénk. Nálatok meg a meg a szép kis leányzó teszi fárasztóbbá az egymás elviselését. Ha átlendültél ezen a pontot azt is írd ám le ! Meg hogy hogy sikerült. Hátha tanulok belőle.

    VálaszTörlés
  2. Csak 1 helyesírási hibám volt, pontot, meg 1 szóismétlés, meg a meg a szép kis leányzó DD. Ígérem megtanulok írni is.

    VálaszTörlés
  3. Akkor neked ismerős lehet amit érzek/éreztem... Változtatnék is meg nem is, de persze nekem is qrva sokat kellene idomulnom az ügy érdekében, de az meg nem megy annyira...
    Teljesen átérzem vagy legalábbis sejtem, hogy ez a felelősség milyen lehet (nálunk anyám, hát, ő izé, aranyos meg minden, de nem bízom meg benne és nem szívesen hagyom rá a lányom; anyósom, akiben sokkal inkább bízom, ő még egy darabig dolgozik; férjnél meg van úgy, hogy ha nincsenek elegen, akkor leszakadhat az ég is, akkor sem mehet el szabira...)
    Most jobb passzban vagyok, de nem tudom, hogy meddig tart, de őőő, biztos, hogy tőlem akarsz tanulni??? :P :D ;)

    VálaszTörlés
  4. Mindenkitől lehet tanulni, kérdés hogy mit DD. Ki kell várni a dolgokat, változtatni meg valóban nagyon nehéz. Ha muszáj, akkor muszáj. Bár én sem jutottam el soha a változtatásig. Éppen tegnap küldtem el a halál fa@ára, de még csak nem is válaszolt, legalábbis arra a részre nem, hanem megírta, hogy milyen játékot töltött le a gyereknek. Elkapta a lényeget szokás szerint.

    VálaszTörlés